Vandaag even niet in de gelegenheid om te bouwen "heb bezoek".
Maar de raderen draaien.
Gisteren de Aquero's van nieuwe frontjes voorzien en de passive koelblokken wat aangepast en gemonteerd.
Het was al laat dus vandaag maar even wat foto's.
Ik was eigenlijk van plan om een support frame te maken voor de Aquero 6 XT en de Icy Dock maar er moest ook nog wat gedaan worden aan de Aquero's dus dat hebben we maar eerst gedaan.
Verder kwam ik tot de conlusie dat de maten van de Icy Dock en de Aquero niet overeen komen.
Zoals het er nu naar uitziet maak ik van een reststuk clear acryl een houder voor beide componenten.
Ja daar zit verschil in maat in. Ahum
Even aan de binnenkant van het paneel uitgemeten hoeveel ruimte ik heb.
Alles klaar gelegd om t e beginnen.
In tegenstelling tot de 6 PRO zit het standaard frontje gelijmd op een printplaat. "nieuwe uitdaging". En bij het nieuwe frontje zit geen handleiding dus moet het eigenlijk makkelijk zijn "of niet".
Onder aan de foto zie je een bruin blokje uitsteken. Bij vergroting zie je misschien ook dat de zijppotjes naar binnen gebogen zijn.
Dit hebben volgens mij gedaan om er voor te zorgen dat het passieve koelblock op de Aquero past.
Helaas pindakaas " en zoals al vermeld op de Aquero topic van OCN" werd er al melding van gemaakt.
Als je het blok er zo opschroeft loop je de kans dat je de boel in elkaar drukt. Dus eerst maar even een hoekje uit het blok vijlen.
Blokken zitten er op. Nu alleen nog maar testen en eventueel software updaten.
Een ding viel me al op bij de orginele frontjes dat er twee stukjes van de printplaat voorbij het frontje steken. Dat willen we niet zien dus dat heb ik er maar afgeschraapt met een vlijmscherp mesje.
Zo dat was het eigenlijk voor vandaag.
O ja de postbode moet iets voorzichtiger zijn met het scannen van de pakjes. Mijn Jack Russel gromt en bijt naar alles wat piept en hing dus bijna aan de broek van de postbode "foei hi hi".
Soms heb je aan een bundeltje draad niet genoeg dus word het tijd om iets groter in te kopen. Ku . Ku. Ku. Wit vergeten.
Van de week nog maar een keer bestellen.
Ook een partij schroeven besteld. Voor het frame\vastzetten acryl panelen\
fans.
Alles inbus i.p.v. platte tip. Nu nog een flexibele schroevendraaier en we zijn weer op orde.