Voorkant met die HDD rack, Aquaero en
fans ziet er bruut uit!
Nieuw woord voor "vet", "cool" is dus bruut. Ha ha
Net even wat gedaan aan de build. Ik heb de bevestiging van de acrylplaat iets aangepast "schroefdraad opgeboord en langere schroeven door het paneel en de rand van het frame. Aan de achterkant de platte zwarte moeren gebruikt die bij de
Noiseblocker fans zitten". Hierdoor moet ik wel de randen van de grote acryl cover iets verder vijlen. Gelijk ook maar de rondingen bij de
fans recht uitgezaagd. Ahum misschien zelf maar een fan cover maken.
Verder kan ik melden dat "Black Dragon"nog wel even blijft draaien tot dat de desk klaar is.
Maar de desk gaat wel door "morgen alvast Hill 7.9 strippen en mijn bureau opruimen. Dit is nodig omdat ik eerst met de pedestels de onderbouw moet maken en dit bureau verplaatst moet worden naar onder het raam. Ja ja nog een hoop te doen. Maar wel leuk.
Zo ziet de brute case er nu uit na modificatie.
Linker bracket even opnieuw maken zodat de voorkant gelijk is met de cover. Nu net 2 mm naar binnen wijzend.
Na mijn gevecht met de power fan kabels "waarvan ik dacht dat ze niet goed waren" heb ik deze jongens aangeschaft bij
Highflow.
Super handig. Na mijn onderzoek gisternacht ben ik er achter waarom ik geen normaal rpm signaal kreeg. Stom stommer stoms
vergeten de witte draad alleen maar bij een fan te laten i.p.v. bij allemaal. Hierdoor is het signaal verstoord en kreeg ik geen goede uitlezing op mijn Aquero. Heb schijnbaar zitten slapen want ik heb al eerder kabels gemaakt voor Hill 7.9.
Ha ha "normaal maak ik geen reclame" maar deze distributie blokjes zijn reuze handig.
Zo verder niets te melden. Nu even wat gaan knallen.