• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

SwollenNerd - Stevens Joeri - Pinky

SwollenNerd

New member
0. Echte naam (Voor/Achternaam): Joeri Stevens
1. Nickname: SwollenNerd
2. Leeftijd: 25
3. Woonplaats: Liedekerke (België)
4. Studie/Werk: Electriciteit-elektronica / Telecom, het bouwen en uitmeten/testen van antenne/microwave installaties voor Mobistar, Base, Proximus
5. E-mail: NVT
6. MSN: /
7. Xfire: /
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Via google, bij het opzoeken van informatie over watercooling.

Jouw PC: Ik heb er momenteel 2 draaiende (waarvan 1 te koop) en 1 nieuwe in aanmaak
MOBO: Gigabyte G1.Sniper 3 / Asus Maximnus VII Gene
CPU: 2600K / 4690K
MEM: 8Gb / 8GB
VGA: 750TI / 970
SOUND: Onboard
SSD1: hyper x 128GB / Samsung 840 evo 256 Gb
HDD2: WD Red 1TB / WD Black 2 TB
OPT1: /
OPT2: /
PSU: Enermax platimax 1350w / Corsair AX760I
CASE: Coolermaster cosmos 2 / Bitfenix prodigy M
OS: Windows 8.1
MON: Sony / Samsung
KB: Logitech / Roccat Ryos MK Pro
MOUSE: Sharkoon Shark Force / Sharkoon glider z
MOUSEPAD: - / MSI
HS: - / Asus Rog
SPRS: Edifier
INET: Telenet Downl: 200 Mbps Upload 12 Mbps
Koeling: Corsair H110 / Crosair H80I

Zoals ondertussen al gelezen is mijn naam joeri, waarom de nickname SwollenNerd? Omdat mijn andere hobby buiten computers Bodybuilding/powertraining is. Ik heb nu al ongeveer 20 Jaar ervaring met computers en 10 jaar met het bouwen ervan. Het is allemaal begonnen toen mijn ouders onze eerste desktop kocht met windows 95 en ik onmiddellijk verkocht was door het hele gedoe van computers, wat het allemaal kon en wat je ermee kon doen. Iets later speelde ik al wat spelletjes onder andere tomb raider en carmageddon.

Het was pas op mijn 15 jaar dat ik me echt wou verdiepen in het zelf bouwen van computers. En kocht toen ook mijn eerste Game PC een A8n-sli, athlon 3200+ en 6600gt in sli. Hier heb ik wel een 2 jaar mee gegamed maar ben dan door omstandigheden hiermee gestopt. Door niet meer van achter mijn bureau te komen en ongezond te leven was ik op een zeker moment 115kg zwaar en heb dan besloten om mijn uren die ik aan mijn computer en achter mijn scherm bestede aand fitness te besteden en dat is dan ook aardig gelukt.

Toen dat dan achter de rug was had ik gedaan met school en ging ik gaan werken en had ik ook niet echt tijd om me met hardware bezig te houden. Tot over een paar maand toen het terug begon te kriebelen en ik in lange tijd terug een desktop moest bouwen voor mijn moeder heb ik besloten om mezelf een game pc te bouwen (Prodigy).

Ook had ik gelezen over het minen van bitcoins en gingen mijn ogen blinken, ik had dan wat 2de hands hardware gekocht maar al snel kwam ik erachter dat dit niet echt heel winstgevend was en ben ik dan maar overgschakeld naar het farmen van gold op een welbekend spel.

Hier enkele foto's van de 2 systemen:

29puccw.jpg

dmqknq.jpg

xkyul5.jpg


Maar dit is niet echt waarom ik met lid heb gemaakt van het forum, De reden is dit:

1znu7vt.jpg


Ik wil een enthusiast build maken, Asus R5E, 5930k, Corsair dominator ram, Titan x. Deze wil ik watercoolen en heb hier geen ervaring mee, via het forum zou ik dit graag opdoen en eventueel als het kan met mensen af spreken die mij dit kunnen uitleggen ter plaatse. deze producten heb ik niet via een webwinkel gekocht en heb hierdoor wel aardig wat euro's op kunnen besparen, deze wil ik dan ook in mijn watercooling build steken. Ik hou van overclocken en ik ben benieuwd hoe ver ik de 5930K en titan x met custom bios kan krijgen op watercooling en 2-3 Rad's.

Ik denk dat ik hier wel de juiste mensen daarvoor vind.
 
eBedankt allemaal!

Ik ben blij dat er nog meer mensen mijn 2 dezelfde hobby's delen :D! @ Freddy Nice room, echt mooi gedaan, ik heb voorlopig een squat reck waar ik allerlei oefeningen mee kan doen, hometrainer en step staan. Vroeger ging ik 5X per week trainen maar door het werk komt dat er niet meer van. Daarom beginnen we binnenkort achter in de tuin met het bouwen van een tuinhuis waar dan ook allerlei toestellen in komen.

Ik train ook niet meer zoveel, misschien 2x per week kracht, de rest cardio/wandelen. Maar mijn voeding blijft in de week 100 percent goed en in het weekend enkel 's avonds een "Cheatmeal".
Mijn massa blijf ik zo mooi behouden en het vet van de feestdagen valt goed mee :D.

Voorlopig is het zo :

13ykzsx.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan