Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had hetzelfde probleem op mijn oude Apogee GT, lekte na het rebuilden ook bij de fittingen. Volgens mij was ik toen ook die swiftech orings vergeten erin te doen, als ik het me nog goed herinner had ik toen ook 2 oringen
Maar je ziet vaak dat mensen dat niet doen en toch direct andere fittingen zoals die van Feser erin draaien.
Ik weet niet hoe zij het waterdicht hebben gekregen..
swifttech blokken hebben een net iets andere schroefdraad hierdoor kan het zijn dat de fittingen niet goed passen. het zou geen probleem moeten geven met fittingen die een korte schroefdraad hebben.
wat met de GTZ alleen het probleem is dat het logo en de inkeping voor de fittingen er voor zorgen dat sommige fittingen niet helemaal goed aansluiten zo kan er een klein kiertje openblijven.
er zijn verschillende oplossingen zoals:
* dikkere O-ring
* transfer adapter
* 2xO-ring (niet aan te raden aangezien ze dan kunnen knappen
* teflon tape
heb zelf een net iets dikkere O-ring gepakt als standaard op de TFC schroeffittingen zit en alles was lekvrij
Jongens, even lezen er wordt gemeldt dat er gewone 1/4" schroefdraad in zit en geen 3/8" dat zijn de "oude" swiftech aansluitingen, dus het tussenblokje van bitspower is niet nodig.