Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
de XT is vandaag binnen gekomen, maar ik vraag me af of je weet wat er in het doosje zit...
Toen ik de boel opende bleek bekeek ik de meegeleverde backplate en vroeg me af waar de rest was. In de bijgeleverde brief van Swiftech stond dat er nog geen s1156 backplate beschikbaar was bij het verzenden en dat je die binnen 90 dagen na aankoop per mail aan moest vragen bij Swiftech. De s775 backplate is ook niet meegeleverd en alleen (gratis) verkrijgbaar op aanvraag.
Dat wordt dus weer ruim een week wachten. :087: Wellicht de moeite om het je klanten te laten weten.
Dank je voor het melden, we hadden het vrijdag niet meer kunnen checken.
We kregen het laat op de middag binnen en hadden toen alle pre-orders direct verwerkt.
In productomschrijving staat al bij dat je andere backplates gratis kan aanvragen.
Ik zal het dikgedrukt laten weergeven.
Ik zit nog te twijfelen. Ik heb een keuze: Voor radiatoren twijfel ik tussen de goedkope XSPC RS360 en de duurdere Swiftech MCR320. Voor CPU blokken twijfel ik tussen HK LT, en de Apogee XT.
Ik kan óf de XSPC RS360 + Apogee XT nemen, óf de MCR320 + HK LT. Nu vraag ik jullie, welke zal betere prestaties leveren? Ik nijg naar de MCR320 + HK LT. Btw, mijn budget kan MCR320 + Apogee XT niet veroorloven .
Nee. De XT heeft een verstelbare mounting en heet dus alleen een socket-specifieke backplate nodig. Voor mij is het dus niet interessant, maar wellicht voor GTX/GTZ eigenaren wel.