Source Mr. Grillmeister 3 augustus 2011 #21 Eind volgende week, is dat deze vrijdag? Wil dan ook een PSU bestellen, zou mooi zijn als ze gelijk verzonden konden worden.
Eind volgende week, is dat deze vrijdag? Wil dan ook een PSU bestellen, zou mooi zijn als ze gelijk verzonden konden worden.
Freddy Administrator Forumleiding 3 augustus 2011 #22 Nee volgende week. Kan samen verzonden worden, mail daarvoor even naar sales@highflow.nl.
Freddy Administrator Forumleiding 8 augustus 2011 #25 Ik hoop het ook, is tot op heden nog niet binnen gekomen. Morgen vraag ik weer voor een update.
Source Mr. Grillmeister 8 augustus 2011 #26 Wacht ik even tot morgen, anders laat ik het wel apart verzenden.
Freddy Administrator Forumleiding 10 augustus 2011 #28 Zal waarschijnlijk begin volgende week worden, het is in ieder geval onderweg.
Source Mr. Grillmeister 14 augustus 2011 #29 Hopen dat hij er maandag is dan. Douane neemt pakketjes tegenwoordig veel langer in beslag dan voorheen. Mijn pakketje uit USA staat ook al bijna 3 weken bij de douane :S Laatst bewerkt: 15 augustus 2011
Hopen dat hij er maandag is dan. Douane neemt pakketjes tegenwoordig veel langer in beslag dan voorheen. Mijn pakketje uit USA staat ook al bijna 3 weken bij de douane :S
the_cyberspace uber-prutser 14 augustus 2011 #30 Hmm.. dit ziet er idd leuk uit en ik zoek ook nog iets moois om m`n pompje iets te verhogen. Nadeel is dat ik nu een kleine bestelling heb staan en al betaald is en ik aankomende week op vakantie ben. Hoe groot is de kans dat ie deze week binnen komt Freddy?
Hmm.. dit ziet er idd leuk uit en ik zoek ook nog iets moois om m`n pompje iets te verhogen. Nadeel is dat ik nu een kleine bestelling heb staan en al betaald is en ik aankomende week op vakantie ben. Hoe groot is de kans dat ie deze week binnen komt Freddy?
Source Mr. Grillmeister 22 augustus 2011 #32 ^-------- 12-06 had Freddy ze besteld volgens mij. Godsamme, wat zijn ze snel bij dat Swiftech :S
Freddy Administrator Forumleiding 23 augustus 2011 #34 Goed nieuws Tis nu zeker onderweg. Donderdag of vrijdag bij ons binnen. Of bij pech (sorteertfout bijvoorbeeld), maandag/dinsdag.
Goed nieuws Tis nu zeker onderweg. Donderdag of vrijdag bij ons binnen. Of bij pech (sorteertfout bijvoorbeeld), maandag/dinsdag.
VoYaGeRTM New member 23 augustus 2011 #35 Cool hoop ik nog voor weekend want volgende week geen vakantie meer
Source Mr. Grillmeister 23 augustus 2011 #36 Was het nog niet verzonden dan :O Wat een eikels bij Swiftech.
Source Mr. Grillmeister 25 augustus 2011 #37 Whoehoe, verzonden vanaf Highflow. Tenminste, dat neem ik aan omdat mijn order afgerond is? Kijk, bij Highflow heb je tenminste snelle service zodra ze het op voorraad hebben
Whoehoe, verzonden vanaf Highflow. Tenminste, dat neem ik aan omdat mijn order afgerond is? Kijk, bij Highflow heb je tenminste snelle service zodra ze het op voorraad hebben
E EscapeX New member 26 augustus 2011 #39 YippieKaYee, de mijne is ook verzonden!! Top en snelle service van Highflow!!
E EscapeX New member 26 augustus 2011 #40 GLS kwam net bij me aan de deur!!! Thanks Highflow!! Het wordt alleen even tossen wie de lollie gaat krijgen ;-)
GLS kwam net bij me aan de deur!!! Thanks Highflow!! Het wordt alleen even tossen wie de lollie gaat krijgen ;-)