Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tenzij ik meteen voor de dubbele pomp versie ga want die staat er al in witte uitvoering , vraag is alleen of dubbele nodig is voor 1 cpu, 2 gpu, 1 mosfet en 1 360 rad , word singleloop ofwel dual loop met gpu's apart en dan 1 360 rad per loop.
Ok super!, nu nog beslissen of ik voor single of dual ga, heb een thread gestart in waterkoelingadvies betreffende een setup want het word mijn eerste waterkoelingproject . Eerst wat info verzamelen voor ik bestel
Iets is me niet helemaal duidelijk, Is de MCP35X2 hetzelfde als de MCP35X maar dan met dubbele TOP? Zijn het dus wel degelijk 2 aparte MCP35X eens je de top eraf neemt of niet ?
Stel dat ik nl. DEZE top wil gebruiken, moet ik dan 1x MCP35X2 bestellen of moet ik 2x MCP35X bestellen?
of gebruik ik dan beter gewoon de TOP die bij de MCP35X2 aanwezig is ?
Als je de top van EK wilt gebruiken, kan je dus beide opties doen.
Als je de MCP35X2 koopt, moet je de standaard dual top verwijderen, die vervang je door de EK top.
Als je de top van EK wilt gebruiken, kan je dus beide opties doen.
Als je de MCP35X2 koopt, moet je de standaard dual top verwijderen, die vervang je door de EK top.
OK bedankt voor de info; en ik merk nl. dat héél veel mensen dus niet de standaard top gebruiken maar wel die van EK, welke voordelen heeft die EK top dan wel tov de standaard top?