• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

supreme audio driver slecht?

klopt, en hij staat ook niet bij de nse, rampage en ga zo maar door... ik zie hem alleen bij de nieuwe 1366 socket nu...
maargoed ik ben blij dat we jou hebben Chiller;)
vond het geluid ook zacht door de koptelefoon, hoop dat dat nu ook verholpen is

er staat zo een knopje rechts "thanks" of het weegschaaltje rechts boven voor rep punten bij iets positiefs waarvoor je leden kunt bedanken voor iets positiefs.,

je laat maar weten he hoe je geluid nu is???

K speel Farcry2 online en heb geluid genoeg dat de buren op de muren kloppen hahahahaha
 
helaas pindakaas... die driver werkt niet... jij hebt een "te nieuw" moederbord met audiokaart oftewel de driver slikt de kaart niet in:p
naamloospi7.jpg

nja dan maar soundmax:( *snik*
 
bij andere nieuwe mobo's kijken welke dezelfde geluidskaart gebruikt, en eventueel zo een driver gebruiken.

Vind da raar, dat jij geen Suprepe dinges driver zoals k kan draaien, jij alleen soundmax, en k kan kiezen tssn de twee, raar.
 
Wat ik tot zover moet doen om alles werkend te krijgen is:
Eerst de soundmax drivers te installeren (misschien opnieuw opstarten, weet ff zo niet)
En daarna de creative software installeren, als het allemaal goed gaat krijg je activeringsmenu en voer je de code in en dan moet alles goed werken.
Heb weleens gehad dat ik geen menu ervoor kreeg en deed dan niks..:)
(mijn mobo is een M2F, ook maar 1 soort driver/software voor audio)
 
ik snap niet waarom iedereen het in dit topic het de heele tijd over creative heeft het gebruikt soundmax drivers...
soundmax en creative zijn hele andere bedrijven..
ik vind het dan wel heel raar dat ze dan adverteren een creative kaart(chip whatever) erbij te stoppen maar wel met soundmax drivers....
dat is even logisch als dat je een asus mobo hebt maar je moet wel gigabyte bios gebruiken/downloaden hoor... :p
 
Vond het ook vreemd hoor waarom nou soundmax erbij zat..
maargoed het is toch een onderdeel van de installatie :)
Waarschijnlijk zijn de Soundmax gewoon de drivers voor herkenning en Creative grotendeels software om het geluid te besturen zoals bass, crystalizer enz..
 
Mensen ook ik zit ongeveer met het zelfde probleem.
Ik heb net een 5.1 boxxenset ontvangen.
Na aansluiten blijkt de center en de subwoofer omgedraaid te zijn qua functioneren.
Ik heb de drivers verwijderd en dan werkt hij wel naar behoren.
Alleen werkt de 5.1 alleen tijdens films en in de games.

Maar zodra ik wmp gebruik, dan speelt hij alleen de 2.0 af, dus geen subwoofer erbij.

Als ik dan de soundmax drivers weer installeer. Dan is alles weer naar de klote en herkent hij de center als sub en de sub als center.

Ik heb vista, maar krijg het maar niet opgelost.
Wie kan me helpen erbij.
 
al geprobeert dan de sub en de center om te wisselen? zoja andere geluidskaart kopen;)
ik zelf heb inmiddels de supreme vervangen door een creative x-fi titanium en ben er meer dan tevreden over!!!:D
 
Die kans dat er nog een keer een andere kaart in komt lijkt me wel logisch.
Maar hoopte eigenlijk ook op een ander antwoord, maar denk dat dat er niet in gaat zitten..

En kabels omruilen werkt niet.

Heb een philips mms460
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader [Gezocht] EK Supreme HF copper/nickel - Plexi Gezocht 0
C [TKA] EK-Supreme HF Acetal + Nickel Verkocht 3
volcom EK-Supreme LTX AMD PreciseMount - Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supreme HF, Nickel/Acetal Verkocht 3
Rooneys [VERKOCHT] EK CPU Supreme Verkocht 1
lemonade [GEVONDEN] EK-Supreme HF INTEL bracket Gevonden 2
H [IN-ACTIVE] EK-Supreme LT UNI Nickel Plexi Verkocht 0
JeanPaul [VERKOCHT] EK-Supreme LTX CSQ - Copper Acetal & Thermochill 240 Radiator G1/4 TA120.2 Verkocht 9
Dave-V [GEVONDEN] EK Supreme HF AMD mouting bracket Gevonden 3
D [VERKOCHT] EK supreme HF nickel plexi + RAD + Reservoir Verkocht 10
l3p [VERKOCHT] EK Supreme HF Nickel 2nd gen. CPU Block + Nickel CPU plate Verkocht 2
J [VERKOCHT] EKWB Supreme LTX Plexi/Nickel (geen rondjes) Verkocht 3
Cygnitr0n [TKA-CPU] EK Supreme Acetal/Copper + EK-CPU Easy Mount HF/Black Verkocht 3
H [VERKOCHT] EK-Supreme LTX nickel-plexi (zonder de cirkels) LGA2011 ready Verkocht 6
canonchiel [VERKOCHT] EK Supreme HF Copper Plexi 2011 ready! Verkocht 2
AzzKickr EK-Supreme LTX AMD Plexi versie ? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
mukkel [VERKOCHT] EK-GPU Supreme Acetal Bridge edition + 2 haakse fittingen. Verkocht 7
Kadett [VERKOCHT] TFC 360, MCP350, XSPC Reservoir, EK Supreme HF, HD5850, Silvercoil en meer Verkocht 13
Joren [IN-ACTIVE]120mm Radiator, EK supreme, Fittingen Verkocht 7
z999 [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supreme HF, Full Nickel (enkel amd mounting) Verkocht 5
Das Experiment EK Supreme LTX CSQ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT]2 x EK-VGA Supreme HF Universal Acetal/Copper + 2 x EK-VGA Easy Mount Verkocht 1
Verderf [IN-ACTIVE] Supreme HF clear plexi top Gevonden 0
alain-s [IN-ACTIVE] EK Supreme Copper-plexi Verkocht 0
Verderf [IN-ACTIVVE] ]EK-RAM Dominator - Nickel -EN / EK-Supreme HF Nickel [EN] CPU Block Gevonden 2
Viepert [VERKOCHT] EK-Supreme HF - Acetal+Nickel Verkocht 1
R Coldzero Ek Supreme HF & Full Nickel / Copper Stealth Mount HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Bullus EK-VGA Supreme HF HD7970 Cu Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
R EK Supreme HF Tops HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Besje Vraagjes over 140mm rad, Bitspower Spectre fans, en EK Supreme HF. Advies Waterkoeling Setup 3
Sw333t [CANCELLED] LGA2011 Mounting schroeven voor EK Supreme LTX Verkocht 3
S [CANCELLED] ek supreme hf nikkel top 1155 mounting Verkocht 5
W [IN-ACTIVE] EK-Supreme LT AMD - Acetal & Watercool HeatKiller Rev. 3.0 S754/939 Verkocht 2
R [VERKOCHT] EK Supreme, 2x 120mm rad, bay res/pomp Verkocht 5
Thierry EK Supreme HF jet plate 6 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Sw333t [VERKOCHT] EK Supreme LTX Intel - Acetal (Intel) Verkocht 10
E EK HF Supreme, geen highflow Jet plate? Waterkoeling 5
T EK-KIT H3O - Supreme HF 360 -EN- of custom?? Advies Waterkoeling Setup 31
O [IN-ACTIVE] Oude EK Supreme HF Plexi top Gevonden 0
K EK-KIT H3O - Supreme HF 240 Advies Waterkoeling Setup 35
J EK-Supreme HF - Full Nickel Compatibel S1155? Waterkoeling 2
R EK Supreme HF jetplates/mounts HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
H EK-KIT H3O - Supreme HF 240 +gpu? Advies Waterkoeling Setup 6
F ek supreme lt hulp bij mountings setje voor socket 1155/1156 Waterkoeling 6
kier XBOX Supreme Overige Builds 99
thiesggb [VERKOCHT] EK supreme HF plexi Verkocht 3
alain-s [VERKOCHT] EK-Supreme HF Plexi CPU Block Verkocht 9
Johnny [VERKOCHT] EK-Supreme HF Full Nickel Verkocht 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan