• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik moet toch maar weer eens even melden dat HighFlow (nog steeds) een super service heeft.

Ik had een klein probleempje met de lengte van een fitting. Ik wilde twee fittingen met slang ertussen en dat geheel mocht niet langer worden dan 3,7cm. De fittingen die in de shop worden verkocht waren dacht ik te lang. Twee fittingen met slang zouden op ongeveer 5cm uitkomen. Te lang dus.

Freddy van HighFlow een persoonlijk bericht gestuurd met mijn probleem en gevraagd of hij een ander tweetal dingen kon nameten. Ik dacht namelijk dat ze te lang zouden zijn, maar nameten kan ik ze niet omdat ik ze niet had liggen. Freddy gelukkig wel. Na korte tijd kreeg ik al weer mail met de maten. Zoals ik al dacht, ze zouden niet passen.

Daarna wat heen en weer gemaild en wat ideeën uitgewisseld (SLI verbinders en ik weet niet wat nog meer zijn allemaal ter sprake gekomen) totdat Freddy opeens met idee kwam van een zeer korte fitting zoals op het plaatje hieronder.

Nadat ik aangaf dat dit de oplossing was was het product nog geen 10 minuten later al toegevoegd aan de webshop. Nu is het wel leuk om te weten dat het fittingen zijn van € 2,30 en geen videokaart van € 500,- is.

Mijn complimenten voor de service van HighFlow.

Dan heb ik het nog geeneens gehad over de vele keren dat ik een bestelling had geplaatst en deze voor de zoveelste keer veranderd wilde hebben. De bestelling is altijd zonder problemen en in zeer korte tijd aangepast. Ook daarvoor petje af.

Terug
Bovenaan