• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Super Pi 1M Scores

Euhm bedoelde jij ging toch sub 9 met 760 doen.. nou beat me dat bedoelde ik op je 760 slimpie...

En jou wolfsdale score ben ik al lang voorbij...
7.484 sec @ 6200Mhz ;)

Euhm ik bedoelde:
jij ging toch sub 9 met 760 doen zei je in de chat..
nou beat me dat bedoelde ik op je 760 slimpie...8.547 sec

Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt Chris.
Ik heb nog geen 1156 socketspul.
Eerst nog een keer rommelen met de 775 voor ik die zooi in de verkoop doe.
Dan maar eens gaan kijken voor 1156 socket.

Ik ben aan het zoeken naar ze, want ik heb ze al een tijdje niet meer gezien... zodra ik er 1 vind laat ik het je weten... Ik hoef er niets voor hoor.. Maar zal ze eerst wel moeten vinden

Ja is hetzelfde..

Je kan beter voor de fsb setfsb gebruiken de code op het eind is 918BLK of zoiets is een tijdje terug..:017:
En zet ook niet je vcore ermee.. hij heeft soms een bugje om ineens 2.2 v op de cpu te zetten als je over de 1.6v heen kom..

Welke tweaks kan/moet je gebruiken voor goede 1m score? hoe ver kan je gaan onder wc (360 rad push pull cpu only) qua vCore? Het gaat om het onderstaande systeem. En aan welke bios tweaks moet ik veel aandacht besteden (of iig meer dan normaal) om ver te komen? Ben vrij noobish op dit gebied

Hahah ok.. maar nou dan is de score om te beaten op 775 maar 7.484 :)
Eitje toch.. :)

Wie was dat dan Mmmm

It was me!
En ik ga mn best doen met mn 750, sub 9 moet lukken ;)

Welke tweaks kan/moet je gebruiken voor goede 1m score? hoe ver kan je gaan onder wc (360 rad push pull cpu only) qua vCore? Het gaat om het onderstaande systeem. En aan welke bios tweaks moet ik veel aandacht besteden (of iig meer dan normaal) om ver te komen? Ben vrij noobish op dit gebied

Windows XP of XP lite versie installeren, zo schoon mogelijk uiteraard.
In diagnostische modus opstarten, echt zo weinig mogelijk zaken op de achtergrond mee laten draaien.
Klassiek thema instellen, bureaublad een effen (liefst donkere) kleur zoals windows-blauw of zwart.
SuperPi sowieso een x aantal keer laten draaien en de beste van een set scores aanhouden.
En onthou dat SuperPi een singlethread programma is, dus als je een aantal cores of Hyperthreading kunt uitschakelen en daarmee een hogere Mhz kan halen op 1 core zeker doen ;)

Van windows mods heb ik verder geen verstand dus kan ik je niks op aanraden.

Hoe ver je kan gaan qua Vcore? Ik ben eens tot 1,6 V gegaan op lucht, temps waren in idle nog te doen, niet eens geprobeerd te stressen, gewoon opstarten en dat kreng laten SuperPi'en en hopen dat hij een paar minuutjes stabiel blijft :p
My point being, dat je het vrij hoog kan laten gaan voor een korte tijd, zolang je idle temperatuur niet al 80 graden o.i.d. is.
Welke features heeft je bord precies? Er zijn namelijk nogal wat verschillen in borden e.d.

It was me!
En ik ga mn best doen met mn 750, sub 9 moet lukken ;)

Windows XP of XP lite versie installeren, zo schoon mogelijk uiteraard.
In diagnostische modus opstarten, echt zo weinig mogelijk zaken op de achtergrond mee laten draaien.
Klassiek thema instellen, bureaublad een effen (liefst donkere) kleur zoals windows-blauw of zwart.
SuperPi sowieso een x aantal keer laten draaien en de beste van een set scores aanhouden.
En onthou dat SuperPi een singlethread programma is, dus als je een aantal cores of Hyperthreading kunt uitschakelen en daarmee een hogere Mhz kan halen op 1 core zeker doen ;)

Van windows mods heb ik verder geen verstand dus kan ik je niks op aanraden.

Hoe ver je kan gaan qua Vcore? Ik ben eens tot 1,6 V gegaan op lucht, temps waren in idle nog te doen, niet eens geprobeerd te stressen, gewoon opstarten en dat kreng laten SuperPi'en en hopen dat hij een paar minuutjes stabiel blijft :p
My point being, dat je het vrij hoog kan laten gaan voor een korte tijd, zolang je idle temperatuur niet al 80 graden o.i.d. is.
Welke features heeft je bord precies? Er zijn namelijk nogal wat verschillen in borden e.d.

Als je Sub 9 niet red ga ik lachen.. als je onder de 8.5 sec komt zou ik echt tof vinden moet lukken met H20 of dice ofzo

Als thema kan je het beste een groenige tint gebruiken ben ff de naam kwijt..
Als je een goede getweakte win xp heb dan heb je diagnose modus niet nodig.
Alleen zorgen dat je super pi op realtime heb staan zodat die voorang krijg op windows kwa verbruik..Gebruik ook de affiniteit om per core te testen er is altijd een core die er tussen uit blinkt kwa eff
(bereken je met mhz x tijd = Effcientie hoe lager hoe beter als je tegen de 40.000/41.000 aanzit dan zit je goed)
En meestal is de 2de run het snelste..

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ruud hooge temps watercooling, i9 10900k , 2080 super. Waterkoeling 10
Jason Barrowch G1/4 - 14mm & 16mm OD Wolverine Super Anti Off Hard Tube Push Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman XE X360, X1, X Elite 1&2 to PS4 Controller Super Converter Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
K Waterblok voor Gigabyte Aorus 2070 super HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
V Water Block for Aorus 2070 Super? Waterkoeling 12
P GPU waterblok voor MSI RTX 2080 Super gaming X trio Waterkoeling 3
MrGiorgio Super Smash Bros Ultimate Gaming 0
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
H Super snel antwoorden :D HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
N Super webshop! HighFlow Webshop 0
S super cool Gallery & Build Logs 32
P Super webshop HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
WiSK De super service van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
V super strak Gallery & Build Logs 128
animal baars Weer super! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
alain-s Zoals altijd weer super snelle service van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
l3p [2011] Super 8 Films / Movies 19
O Weer een super levering van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Super levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
P Gigabyte GTX470 Super Overclock Advies Waterkoeling Setup 3
X-Tripiot [VERVALLEN] Super waterkoelingsset compleet Verkocht 2
Flipmode Blck TJ07 + Super WC Verkocht 4
ChrisdeW [OC]1Mb Super pi Challenge 4Ghz Overclocking 97
D [FUN] super casefan Overige Koeling 9
J helemaal super HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
VuXX Eerste bestelling HighFlow - super en snel! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Impulse Super service:) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Colossus Gigabyte HD5870 1Gb Super Overclock Hardware & Software 1
Jason NIEUWE SF 4! ( super streetfighter 4-> SSF 4) :D Gaming 3
Mobomonster Super Stille Casefan advies Overige Koeling 33
Wizzard22 een super snelle levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
L 1ste bestelling, gewoon super! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J Jesse's Über Duber Super Gamings Rig Gallery & Build Logs 11
Freddy Sound Piggy's en Panda! Super MP3 speler met Super Speakers :D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Thierry SUPER geluk gehad! Update: toch niet Hardware & Software 10
Freddy Waterkoel uw 'oude' hardware: Super aanbiedingen! HighFlow Computer Cooling Shop 14
ShaquilleMoreno Super service HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
dopestuff 3Dmark 2013 scores Benchmarks & Scores 62
Sanders wPrime 32M scores Benchmarks & Scores 43
P Peerke's benchmark scores Benchmarks & Scores 19
The_Saviour# 3DMark 11 Scores Benchmarks & Scores 289
H HWBOT Heaven Scores Benchmarks & Scores 134
K Pi scores in jouw favoriete spel shoppen Overclocking 1
N 3DMARK Vantage Scores Benchmarks & Scores 1047
Freddy 3DMARK06 Scores Benchmarks & Scores 744

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan