Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
heb hem vandaag afgemaakt, helaas kwam ik na het monteren tot de conclusie dat het ding aan beide kanten zo waterdicht was als een vergiet vervolgens de schroeven bijgesteld, en opnieuw getest, wat blijkt na demontage dat het plexiglas boltrekt tijdens het frezen, dit komt omdat het uitzet bij warmte en vervolgen zijn niet alle dieptes even diep. dit zorgt er vervolgens weer voor dat de oringen niet allenmaal op dezelfde hoogte zitten waardoor ze dus niet of niet voldoende afsluiten.ik heb dit proberen te compenseren door het geheel te verwarmen maar ben tot de conclusie gekomen dat als plexiglas onder spanning staat en je verwarmt het dan smelt het niet maar breekt het :dunnodus voorlopig gaat dit project even in de container, gelukkig heb ik er geen geld in gestoken
heb hem vandaag afgemaakt, helaas kwam ik na het monteren tot de conclusie dat het ding aan beide kanten zo waterdicht was als een vergiet
vervolgens de schroeven bijgesteld, en opnieuw getest, wat blijkt na demontage dat het plexiglas boltrekt tijdens het frezen, dit komt omdat het uitzet bij warmte en vervolgen zijn niet alle dieptes even diep. dit zorgt er vervolgens weer voor dat de oringen niet allenmaal op dezelfde hoogte zitten waardoor ze dus niet of niet voldoende afsluiten.
ik heb dit proberen te compenseren door het geheel te verwarmen maar ben tot de conclusie gekomen dat als plexiglas onder spanning staat en je verwarmt het dan smelt het niet maar breekt het :dunno
dus voorlopig gaat dit project even in de container, gelukkig heb ik er geen geld in gestoken