• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

super cool

MOOI GEDAAN!!!!

Denk dat ik me ook eens zo'n frees moet aanschaffen. Vindt het plexi idee echt tof, benieuwd of het ook goed werkt. Vroeg me trouwens af, hoe zorg je ervoor na montage dat het water van je warme loop niet in contact komt met je koude, want als ik zo kijk naar je model moet er toch een beetje water kunnen overstromen van de ene naar de andere loop. Wat zie ik hier over het hoofd?

Succes vanavond!!
 
zo'n frees ben je al snel een getal kwijt dat dichter bij de 4 nullen zit als de 3 nullen :p

het water van de kouden en warme komt niet samen, het is aan beide zijden afgesloten met een oring, aan beide kanten zitten 2 platen waardoor het water geleid wordt. de 2 platen die zichtbaar zijn zijn maar de helft van het geheel. de rest maak ik vandaag, 1 is al af en de volgende komt later.
 
update!

nog een laatste update voordat hij af is, ik heb vandaag de resterende 2 platen gefreesd en mijn oring materiaal binnen gekregen.

heb gelijk flink wat meters besteld dan is het goedkoper en hoef ik niet snel nog een keer vanuit de uk te bestellen.
IMG_0600.jpg


op de 2 onderstaande foto's is nog wat freeswerk te zien terwijl hij bezig is.IMG_0591.jpgIMG_0593.jpg

dan heb ik nog een kiekje van wat ik vandaag heb gemaakt(oring alvast toegevoegd)

P1040431.jpg

dan is hieronder te zien hoe de 2x2 blokjes samenkomen(iets betere camera aangezien met de iphone het extreem wazig werd)
P1040432.jpg

vervolgens is te zien hoe de 4 blokjes samen komen, tussen de 2 komen dus de teks te zitten.
P1040433.jpg

en nog een opengevouwen versie met 2 teks geplaatst ter illustratie.
P1040434.jpg


voor morgen staat op de planning dat ik alle gaatjes nog doorboor aangezien ik dat nog niet gedaan heb(ongeveer 160 stuks) :p vandaag nog even de oringen lijmen want die moeten nog een tijdje drogen.
 
waarschijnlijk gaat de uiteindelijke assemblage nog een tijdje op zich laten wachten aangezien ik een heb bekeken hoe de teks ervoor staan en de meesten hebben allenmaal een keine barst erin zitten, dus niet echt bruikbaar dus moet wachten tot ik nieuwe krijg vanuit china.
 
Nice!!!!

Nu snap ik het volledig,
Ik had die o-ring rond de tec gezien en niet op de tec. Ziet er wel een hele profi chiller uit. Benieuwd naar de werking, maar dat zou wel eens bijzonder goed kunnen zijn denk ik zo.
 
de laatste update voor voorlopig, hij is helemaal af, moet alleen nog de teks ertussen doen. ik heb voor te testen even 12 4x4 plaatjes plexi gemaakt en ertussen gedaan. resultaat was dat hij waterdicht is :)

heb nog 2 foto's van het eindresultaat:

de eerste is van de binnenkant en de 2e van de buitenkant.
IMG_0605.jpgIMG_0606.jpg

nog een filmpje gemaakt van het lek testen
beetje wiebelig maar wil mijn iphone niet in het water laten vallen.

binnen de oringen komen dan de teks te zitten en daar kun je dan ook niet doorheen kijken. dit systeem zoals het nu is lijkt me echt vet om te zien met een mooie aurora koelvloeistof :040:
 
ik ben door met de hwi contest en aangezien deze daarin gebruikt gaat worden kan ik voorlopig hier geen updates meer doen(better safe than sorry) als de teks binnenkomen en het geheel af is zal ik wel een linkje sturen naar de update op het hwi forum.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ruud hooge temps watercooling, i9 10900k , 2080 super. Waterkoeling 10
Jason Barrowch G1/4 - 14mm & 16mm OD Wolverine Super Anti Off Hard Tube Push Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman XE X360, X1, X Elite 1&2 to PS4 Controller Super Converter Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
K Waterblok voor Gigabyte Aorus 2070 super HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
V Water Block for Aorus 2070 Super? Waterkoeling 12
P GPU waterblok voor MSI RTX 2080 Super gaming X trio Waterkoeling 3
MrGiorgio Super Smash Bros Ultimate Gaming 0
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
H Super snel antwoorden :D HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
N Super webshop! HighFlow Webshop 0
P Super webshop HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
WiSK De super service van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
vincent super strak Gallery & Build Logs 128
animal baars Weer super! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
alain-s Zoals altijd weer super snelle service van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
l3p [2011] Super 8 Films / Movies 19
O Weer een super levering van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Super levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
P Gigabyte GTX470 Super Overclock Advies Waterkoeling Setup 3
X-Tripiot [VERVALLEN] Super waterkoelingsset compleet Verkocht 2
Flipmode Blck TJ07 + Super WC Verkocht 4
ChrisdeW [OC]1Mb Super pi Challenge 4Ghz Overclocking 97
D [FUN] super casefan Overige Koeling 9
J helemaal super HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
VuXX Eerste bestelling HighFlow - super en snel! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Impulse Super service:) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Colossus Gigabyte HD5870 1Gb Super Overclock Hardware & Software 1
Jason NIEUWE SF 4! ( super streetfighter 4-> SSF 4) :D Gaming 3
Mobomonster Super Stille Casefan advies Overige Koeling 33
Wizzard22 een super snelle levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
L 1ste bestelling, gewoon super! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J Jesse's Über Duber Super Gamings Rig Gallery & Build Logs 11
Freddy Sound Piggy's en Panda! Super MP3 speler met Super Speakers :D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Thierry SUPER geluk gehad! Update: toch niet Hardware & Software 10
Freddy Waterkoel uw 'oude' hardware: Super aanbiedingen! HighFlow Computer Cooling Shop 14
ShaquilleMoreno Super service HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Super Pi 1M Scores Benchmarks & Scores 1384
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
shicomu Gelid icy cool rev.2 HighFlow Product Reviews 3
C 8800gt Cool Block??!! Advies Waterkoeling Setup 18
D [REFUSED] Innovatek Cool-Matic GTX280/260 Nieuw Verkocht 1
L Cool n quiet werkt ineens niet meer Overclocking 0
R Antec Tri-Cool 2000RPM vs Scythe GT 1850RPM? Overige Koeling 12
K Cool Screenshot! Gaming 15
soppy Lan Cool Cases en Modding 11
brianos An cool 1 Gallery & Build Logs 12
Dark-NighT Cool-prices is falliet Nieuws en Sport 18
coolfris Alphacool Cool Cover - silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan