• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

stuiter viper zwolle

welkom op het forum stuiter. en wat is het verschil in stuiter-viper-zwollen en dark-viper-zwolle?

hartstelijke bedankt vincent nou wat daar verschil tussen zit dark viper zwolle is een kameraad van mij en hij heeft die naam en aangezien ik een bijhoorlijke stuiterbal kan zijn(watook me 2e naam is ) heb ik besloten om mij zelf zo te gaan noemen

groetjes rico ;)

Ook welkom hier op t forum! En alvast suc6 met je build, je hebt iig goede hulp als t nodig is :D

hartstelijke bedankt en ja dankje wel zal vast wel goed kommen ja ;) en het is me idd op gevallen als ik vragen heb dat ze hier terpleken gelijk beantwoord worden dus dat mmoet helmaal goed kommen denk ik zo toch

groetjes rico ;)

ha gamert. Alles goed ?

en Welkom hierzoo :)

hahaha ja toch dat is de moto van een pc freak toch ;) gamen en eht uiterste uit je pc halen tis aleen nog dat ik nog een beginner ben maar toch doe ik voor een beginer redelijk goed en dankje dat je me welkom heet ;) binnen kort maar snel weer potje cod mw 2 doen toch ;)

groetjes rico
 
ja zekers snel weer is een potje gaan doen, Is lang geleden speel vaak bfbc2 vandaar>

hebbe we the same case ?

http://i43.tinypic.com/29pqe0p.jpg << mijne

hahah oke ja die heb ik ook bfbc2 ;) en zou best kunnen ik zal wel even opde link kijken ;)
groetjes rico
en ja het isde zelfde case dit is de mijnen http://hc-soldier-4-life.hyves.nl/album/19138921/Vrienden/0skO_k0K/fotos/920584296/0/ecRd/ moet je aleen even kijken of je hem kunt openen want ik heb er namelijk prive opstaan vanwegen dat er iets opde case zit maar als die het niet doet geef dan maar een gil stur ik wel foto door
 
Welkom op het forum, veel lees/type plezier :D

danku wel de heer freddy
en ja zal zeker wel leuken tis een enal uitvoglen maar goed alles op zijn tijd .
en de aan komden lan party waar HF mee aan wezig is ben ik er verschijnelijk ook mits als ik er mee opde hoogten gebracht want ben nog niet zo lang in deze wereld .dus zo doende maar hoop het besten ;)

groetjes rico
 
Welkom hier op dit altijd gezellige forum.

Een vraagje, niet om vervelend te zijn maar uit pure nieuwsgierigheid en om misschien eventuele conflicten in de toekomst te voorkomen, maar ben je dyslectisch, of ben je van buitenlandse komaf?
Als dat namelijk zo is kan het nogal vervelend zijn als men commentaar geeft op hoe je typt, want je kan er immers niets aan doen.
Als je niet dyslectisch of buitenlands bent is je beheersing van de Nederlandse taal echt slecht en kun je reacties daarop verwachten.

Nogmaals, ik bedoel dat niet negatief, zie het als een blik in de toekomst, want ik struin al lang op diverse forums rond en ik weet hoe men kan reageren op typefouten.
 
Welkom hier op dit altijd gezellige forum.

Een vraagje, niet om vervelend te zijn maar uit pure nieuwsgierigheid en om misschien eventuele conflicten in de toekomst te voorkomen, maar ben je dyslectisch, of ben je van buitenlandse komaf?
Als dat namelijk zo is kan het nogal vervelend zijn als men commentaar geeft op hoe je typt, want je kan er immers niets aan doen.
Als je niet dyslectisch of buitenlands bent is je beheersing van de Nederlandse taal echt slecht en kun je reacties daarop verwachten.

Nogmaals, ik bedoel dat niet negatief, zie het als een blik in de toekomst, want ik struin al lang op diverse forums rond en ik weet hoe men kan reageren op typefouten.

ten eerste ja hartstelijke bedankt ja vragen mag altijd en ja klopt ik ben dyslectisch ik ben der zelf mee bezig om het zo min mogelijk te hebben maar is lastiger dan ik dacht ;) en ik weet wat voor problemen het kan gefen als iemand het graga wilt gaan verbeteren en die geenen niet leuk vind .maar ik zie het anders ik zie het als opbouwende kritiek die me helpt om beter in de toekomst te worden

groetjes rico :icon_smile:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan