• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

stuiter viper zwolle

stuiter viper zwolle

Junior Member
Je dient minimaal het volgende lijstje in te vullen:
0. Echte naam (Voor/Achternaam): ricardo verdonk
1. Nickname: stuiter viper zwolle
2. Leeftijd:19
3. Woonplaats: zwolle
4. Studie/Werk:eek:pleiding auto techniek/lastechniek
5. E-mail: rmw_verdonk@hotmail.com
6. MSN: op aan vraag :p
7. Xfire:
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? via een goede vriend van mij dark viper zwolle

Jouw PC:
MOBO: (moederbord) striker extreem 2 nse socked 775
CPU: (processor)e8400 3.6 ghz
MEM: (werk geheugen)2x2gb ocz 1333 mhz
VGA: (videokaart)gts 250 1 gb
SOUND: (geluidskaart)
HDD1: (harde schijf 1)samsung 1 tb 7200 rpm
HDD2: (harde schijf 2)160 gb
OPT1: (dvd of cd-rom speler/brander 1)samsung sata 16x
OPT2: (dvd of cd-rom speler/brander 2)
PSU: (voeding) ocz 750 watt
CASE: (behuizing)SilverStone Raven RV01
OS: (besturingssysteem/software)win 7 ultimate 64 bit
MON: (monitor)24'samsung HD
KB: (keyboard / toetsenbord)logietech g 15
MOUSE: (muis)razer
MOUSEPAD: (muismat) geen
HS: (headset / koptelefoon)razer
SPRS: (speakers / luidsprekers)harman/karond special 7.1
INET: (welke internetprovider + snelheden van up en down)ziggo 50 mb
Koeling: (lucht/waterkoeling, welke coolers, heatsinks, blokken, pompen etc.)ik heb der waterkoeling in zitten waar onder 1 radiator van black ice gt 360 roden freser slangen uv + roden vloeistof kant enklaar ook uv /waterblok ek-supreme-plexi 775
 
sSig_welcome6.gif


Op het HF Forum

stuiter
jumping0032.gif
viper zwolle

:023:

jumping0046.gif
jumping0002.gif
jumping0004.gif
party0007.gif
jumping0040.gif
animal0019.gif
jumping0012.gif
jumping0011.gif
jumping0046.gif
jumping0045.gif
party0021.gif
jumping0006.gif
jumping0016.gif
jumping0015.gif
jumping0008.gif
boobies.gif
jumping0009.gif
jumping0013.gif
jumping0001.gif
 
hey ja rusitg he met jou dan en ja lukt wel beetje maar nog niet echt helmaal maar komt wel goed want ik hoop snel mij project er op te kunnen zetten voor de mensne want ik heb binnen kort weer iemand die graag iets uitgesneden wil hebben van zijn zij penel van pc dus daar ga ik ook foto's van maken en plaatsen dus ben beniewt wat voor reacties ik er voor op krijg :p en hoe staat eht met de jouen wil het al beetje lukken met de juisten kuezen maken ?

groetjes rico ;)
 
hey ja rusitg he met jou dan en ja lukt wel beetje maar nog niet echt helmaal maar komt wel goed want ik hoop snel mij project er op te kunnen zetten voor de mensne want ik heb binnen kort weer iemand die graag iets uitgesneden wil hebben van zijn zij penel van pc dus daar ga ik ook foto's van maken en plaatsen dus ben beniewt wat voor reacties ik er voor op krijg :p en hoe staat eht met de jouen wil het al beetje lukken met de juisten kuezen maken ?

groetjes rico ;)


oke beter tog ;)

en ja ben nu bezig met foto's zoeken van wat ik allemaal zon beetje in me pc wil gaan doen,, heb waarschijnlijk al een behuizing gevonden alleen ja die moet dan ff van de binenkant wit worden gespooten :D
en dan met van die uv slangen maar van die slangen weet ik nog niet helemaal zkr maar zorda ik weet hoe ik die foto;s der op krijg dan ga ik de ontwikkeling van me project der op zetten :D

groetjes natas.... :D
 
okedan ik ben benieuwd van hoe het gaat worden ga je eht zelf ook water gekoelt maken dan ? en zodraai ik het ga planten hier dan stuur ik je wel link zodat je eht mee kan krijgen waar ik me ebezig ga of ben en hoop die van jou snel te kunen zien
:D;) groetjes rico
 
okedan ik ben benieuwd van hoe het gaat worden ga je eht zelf ook water gekoelt maken dan ? en zodraai ik het ga planten hier dan stuur ik je wel link zodat je eht mee kan krijgen waar ik me ebezig ga of ben en hoop die van jou snel te kunen zien
:D;) groetjes rico

oke,,
ja ben wel vanplan om het watergekoelt te gaan doen :D
oke ja is goed dan zie ik van zelf wel waneer je de klaar mee ben en als ik me project der op heb staan krijg je van mij ook wel de link ;)

groetjes natas :D :p ;)
 
okedan ;) lijkt me heel erg leuk en wel beetje voor zichtig zijn met die waterkoeling en niet als die laml*l berry :p hahaha en zorg dat je er zorgvuldig mee omgaat en redlijk in de gaten hout voor het lekken maar daar helpt onse grooten vriend wel mee;)
groetjes rico
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan