• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Stroom / Energie / Power / Watt meter

Ik heb er ook een uit de winkel, maar die zijn niet altijd even goed/nauwkeurig, de mijne gaat bv niet onder 5Watt en ik heb sterk mijn twijfels over zijn metingen. Ik zou het ook wel handig vinden moest er 1 of meerdere goede watt-meters in de shop komen.
 
Het ziet er wel iets goeds uit, maar we hebben ook maar de specs van de fabriek :(
Maar gezien de prijs denk ik wel dat dit wat kan zijn, het zal in ieder geval beter zijn dan een wit product van de gamma waar je niets van specs van hebt. Als hij in de shop komt dan komt er eentje mee met mijn volgende bestelling ;)
 
Een tip: De Cresta energiemeter die je bij de Gamma kan krijgen is door HWI getest als de beste uit een set van 8, en hij kostte ook maar iets van 10 euro. Ik vind het zelf in ieder geval een zeer prettig apparaat en heb er 2 van in m'n huis hangen.
 
Freddy, misschien geen slecht idee om er bij te vermelden dat deze niet in een stopcontact met aardingspin kan. Hier in belgië zijn het namelijk allemaal zo'n stopcontacten, dus nu moet ik nog speciaal zo'n stekkerblok vinden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Powerswitch voorzien van stroom? Cases en Modding 14
T Losse stroom kabels (voor PSU) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
dopestuff Hoeveel stroom bij snoerdikte? Electronica 10
D Usb poort alleen stroom doorlaten geven ? Hardware & Software 13
Dustyrick Zelf Stroom kabel maken Hardware & Software 12
Radak stroom kabels HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
focus08 PC kapot: Start heel soms op, eigenlijk nooit (stroom komt er wel op) Problemen & Oplossingen 29
Sentinel3d verleng kabels (stroom) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
Cygnitr0n Achterlicht fiets op zonne-energie Overige Builds 5
k.3nny Monster Energie Mod Gallery & Build Logs 100
Bl4ckj4ck666 Psu power connectors Cases en Modding 2
Hightower Thermal Grizzly WireView power meter gpu HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D Barrow 16 Way SATA Power, 6Pin - 5v RGB Controller with Remote Cases en Modding 6
S 5 pin led switch power knop aansluiting Cases en Modding 1
Jason EK-Quantum Power Kit D-RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Hightower EVGA Power Link Adapter - PCI-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
arwin74 EVGA power link Gevonden 0
Sw333t ModMyToys 3-Pin Power Distribution PCB 3xWay Block [MMT-PCB-3WAY] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 29
Freddy Classy 220v Power Plugs / Stekkers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
C [TKA] Bitspower X-Station Power-Extension II - Blue Verkocht 0
Tath AquaComputer Power Adjuster 3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
A Corsair 24-pins sleeved ATX power cable voor RM type voedingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H ModMyToys 3-Pin Fan Splitters / Power Distribution PCB's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
D [CLOSED]Inter-Tech Combat Power 750W Gesloten 6
ProAce Lenovo T61 power on password Problemen & Oplossingen 2
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
fatal_error.be Bitspower X-Station LED Power Hub-wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
tomasvanderpijl 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Singular1ty [REFUSED] Be Quiet! Dark Power Pro10 550W Verkocht 2
F [VERKOCHT] Cooler Master Real Power M1000 Verkocht 1
canonchiel Fractal Design Power Gallery & Build Logs 32
H BITSPOWER X-Station LED Power Hub (in oranje aub) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
1 Water koeling Recom evo power station 300 euro budget Advies Waterkoeling Setup 10
1 19johnny73-Johan-Recom evo power station Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Ludwig Green power Gallery & Build Logs 10
volcom Phobya sata power extension 30cm black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Adam Vandervorst evga 1650 watt power suply !!! Hardware & Software 16
Ant 1 klein vraagje betreffende Molex Power Connector Pins HighFlow Webshop 3
XenoMorpH 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Zwelgje Bitspower X-Station Mini Power-Extension II Female Version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
K Žabe Power PC Gallery & Build Logs 0
verzin-zelf Industrial Power Gallery & Build Logs 38
dark viper zwolle green power house Gallery & Build Logs 10
Sw333t Vermoedelijk probleem met mijn voeding (PCI-e power probleem) Problemen & Oplossingen 7
Forseti AC to 12v DC Power Supply with 4 Pin Molex HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Mexel [User-Review] be quiet! Dark Power Pro 850W review door Mexel HighFlow Product Reviews 2
C [Waterkoeling] €300 voor dhz project met 2 high power leds Advies Waterkoeling Setup 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan