Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alleen mijn 6600k is OC'd met een max voltage draw op peaks 1.392V Regulier staat er 1.366 op. Tja.... Mijn 980ti is niet OC'd, staat op gaming mode 119% prestatie.
watercool setup is 1x 360(predator) 1x 280 met de CPU en GPU in de loop. Predator heeft een DDC3.1 pomp die loopt op 55% iets lager zelfs. Ik zal eens kijken of ik deze harder kan laten pompen.
Pump draait nu op 2200 rmp op default en gaat naar 2800 op fullloads. De pomp heeft max 3000rmp. Dus dat is wel wat verbetering in flow. Jammer genoeg zie ik dat niet terug in mijn temps. Heb nog niks gedaan aan mijn fan curve omdat de PC goed hoorbaar word..
Pomp speed maakt totaal niks uit omtrend temperatuur verlaging. Dit alles heeft Jayztwocents al in een video laten zien. Wat wel helpt is airflow voor je radiator, soort radiator, aantal radiators per onderdeel en Fin density.
wat voor soort fans en welke snelheid heb je ze? hebben ze ook goede toegang tot lucht of ietwat beperkt (zoals bv NZXT H440).
kwa radiators moet je eigenlijk ook wel goed zitten.