• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

StrikeZero (Mountain Mods Ascension Extended)

Hoi StrikeZero,

Je hebt een hele mooie kast en het ziet er naar uit dat het een hele mooie build gaat worden.
Keep up the good work.

Maar ik heb ook een vraag over deze kast. Is het mogelijk om je side panels om te wisselen? Simpel gezegd de linkerzijkant aan de rechterkant plaatsen en de rechterzijkant aan de linkerkant. Ik weet dat de kasten highly modular zijn maar zou dat ook gaan.
Ik ben namelijk opnieuw aan het twijfelen om deze kast te kopen maar zou het window liever tot boven aan de case hebben en beneden de alu rand
 
====Update 7====

kon het niet laten en ben alvast wat verder weeste knutselen....
heb de pompen geplaatst en de reservoirs opgehangen en wat tubing aangebracht ....
nu is het wachten op de fans die de 18e binnen zouden moeten zijn ... zodat ik men rads kan ophangen en de laatste slangen kan leggen ...
img0880f.jpg

img0881vd.jpg

img0882h.jpg


stay tuned ;)
 
====Update 8====

Na uber lang wachten op men 13 fans die ik besteld had bij Azerty kreeg ik een mailtje dat ze of heel lang gaan duren of niet meer geleverd worden.... dus toen maar de order gecancelled ... helaas geen shark fans ...
Na heen en weer gemailed te hebben met michelle een mooie order geplaatst bij HF ... 13 fans van CM mooi smoked fans met blauwe leds en 2000 RPM :)
Bedankt michelle voor de snelle service en mailtjes !!!
En niet onbekend van Highflow een zeer snelle levering ... volgende dag had ik alles binnen WOOT :D
eindelijk afbouwen die handel ...
heb nu alles gemonteerd en de loops gevuld en draaien nu de leaktest al 10 uur ofzo ... geen leaks zover dus ben wel veilig nu hoop ik ;)
wel een minder bijkomstigheidje is dat ik alle 4 die temp sensors ondersteboven erin gedaan had LOL !!! :p
1tje ervan is helaas kapot dus die moet ik vervangen ...
ook heb ik bij de bouwmarkt nieuwe schroefjes moeten halen .... de anderen waren tekort en gelukkig hadden ze de goeie maat :D
later vandaag ga ik de computer zelf opstarten ... en wat draadjes nog leggen ...
daarna is het ff planning maken voor het sleeven en custom wiring !
enjoy the pics !!

img0883ib.jpg

img0884ca.jpg

img0885r.jpg

img0889afa.jpg

img0890oz.jpg

img0892rq.jpg

img0893ze.jpg

img0894fd.jpg

img0895jf.jpg

img0896q.jpg

img0897j.jpg

img0897j.jpg


En als laatst een leuk grapje heen en weer ;)
img0888w.jpg
 
Net ff weer opnieuw kabels aangesloten etc .... GUESS WHAT !! die ene temp meter doet het wel gewoon .... zucht dat is een hele opluchting ... hoef ik niet te pielen met loskoppelen :p

Hmmz kleine update ik zit nu vanaf men gaming rig hierop :p
woot alles werkt en bestanden gelukkig niet kwijt :D
snel maar ff overgooien naar men laptop :p
want ik heb niet genoeg molex stekkers lol voor alles in de kast .... dus geen fans atm ... hehe maar wel pompen aan dus word passief gekoeld atm :p
toch maar eens een powerstation of misschien wel 2 aanschaffen ... scheelt een hoop rommel in de kast :p
 
Laatst bewerkt:
====Update 9====

Zo weer ff kleine bestelling gedaan...
fotos :D

img0910b.jpg

img0911ld.jpg

img0912xv.jpg

img0913eb.jpg

img0914n.jpg

img0915uz.jpg

img0916fz.jpg


aardig nette temps denk ik zo :p ( was die dag erg warm lol stond zelf te zweten :D )

kheb nieuwe PSU besteld want het loopt ammel niet lekker ... oude psu trekt het niet echt ... en te weinig opties en met nieuwe word sleeven en verlengen ook een stuk makkelijker :)
 
====Update 10====

Ok volgende ronde !! haha
had nieuwe PSU besteld en de ledstrips van mark (wwwicked) waren ook binnen gehuppeld :p
enjoy :D

img0917ug.jpg

img0919x.jpg

img0920md.jpg

img0923k.jpg

img0925uk.jpg

img0926b.jpg

img0927qp.jpg

img0928jq.jpg

img0929nh.jpg


Zo dat ziet er weer chill uit :D
volgt nog maar 1 update en dan is het klaar voorlopig ... namelijk het sleeven ;)
 
Zo hard true story !:p

Alles netjes sleeve , al vind ik met een AX1200 die zwarte kabels ook nog enig sinds ok , maar alles netjes strak recht trekken eis ik gewoon van je :sarc:

Ik persoonlijk was ook voor iets minder ''messy'' gegaan met de slangen .

Verder ziet er super uit hoor !:)
 
ff aan het kloten geweest :D draait nu op 4.2 Ghz en ram op 1800 Mhz met blck van 150 en multiplier 28x :)
dus ik ben met vantage score flink gestegen ... zelfs boven de score uit die werd aangeraden bij men vorige score als verbetering lol :D

tadaam :D
NVIDIA GeForce GTX 260 video card benchmark result - Intel Core i7-965 Processor Extreme Edition, EVGA 132-BL-E758 score: P25371 3DMarks

oh en men HT staat gewoon nog aan ... las op forums dat veel mensen die uit doen zodat ze makkelijker kunnen overclocken ... heb die van mij lekker aangelaten :D
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Aequitis StrikeZero's LAN BOX Gallery & Build Logs 8
Aequitis StrikeZero - Coolermaster Cosmos II Gallery & Build Logs 32
Aequitis StrikeZero Stealth Gallery & Build Logs 20
Aequitis StrikeZero Overdrive Gallery & Build Logs 14
G Mountain Mods mATX Modular IO panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Mountain Mods ALU Triple 120 (Black Anodized) 5.25 baycover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
TinusB Mountain Mods Plateau en Pedestal 18 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Mountain Mods UFO, deel 4 :) Gallery & Build Logs 41
Hightower mountain mods 5.25 brackets HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Hightower mountain mods 5.25 bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
A mountain mods kast Gallery & Build Logs 0
H Mountain Mods: Mountain Mods Modular I/O Panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Monster Mountain Mods Extended Ascension HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Aequitis [VERKOCHT] Mountain Mods Ascension Extended Verkocht 7
V [VERKOCHT] Mountain Mods H2gO Verkocht 26
S Mountain Mods en Dimastech HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Mountain Mod Motherboard Tray, HDD Brackets en Ascension HighFlow Product Suggesties en Nieuws 37
Wally1987 MOM. a.k.a. Mountain of Mystery :D Gallery & Build Logs 67
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
RusH Mountain Mods kasten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
toosgrandioos [CIP] TG Mods - Powermac G5 Gallery & Build Logs 4
Viepert [VERKCOHT] Corsair C70 Military Green (met mods) Verkocht 4
DieHard [CLOSED] GTA V mods voor xbox360 Verkocht 2
M Plaats hier je kleine mods e.d. Gallery & Build Logs 9
Lqd [IN-ACTIVE] Silverstone TJ07 + Mods Verkocht 7
Oli4v [VERKOCHT] Lian Li V2000b II Plus + Extratjes en mods Verkocht 3
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
Wouter Nieuwe mods. Welke wil jij er op hebben? HighFlow Forum 21
Wouter Gebruik jij 1 van deze mods? HighFlow Forum 7
dopestuff HET ghetto mods topic Cases en Modding 171
Freddy Voor de mods, taken en werkzaamheden HighFlow Forum 0
G New PC mods and such + specs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan