• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

stravinski's worklog

Status
Niet open voor verdere reacties.

stravinski

Oc-en is a way of life
nou ik heb dus een thermaltake kandalf LCS kast en heb bij dat standaart setje een extra NB koeler en radiator gekocht:eusa_whistle:.
dit is een leuk setje om mee te beginnen dacht ik zo...

maar goed ik had het basis setje al lopen voordat de rest binnen was dus dat moest ik eerst leegpompen:p
dus cpu koeler eraf en na een aantal keer opstarten en afsluiten was het zo goed als leeg:D

toen ik eenmaal de NB koeler derop had zitten en de slangen derop wilde zetten kwam ik erachter dat de antiknikveren te smal waren en dus ook de fittingen te klein waren:icon_sad: terwijl dat setje tog echt zou moeten passen:S maargoed ik moet dus 1 maatje groter gaan bestellen...
 
ok ik heb mijn case eigenlijk al een tijdje af maar heb het effe druk gehad... foto's volgens snel.. ik vind het er iig strak uitzien :D:icon_cool:
 
trouwens ik heb wel enkele dingen gesloopt:067:
ik heb tijdens het verwijderen van mijn NB koeler een kras gemaakt op mijn mobo waardoor dual channel nie meer werkt en mijn zodra mijn voltage van NB hoger wordt gezet naar 1,4volt kan hij de bios nie eens meer inkomen :D dus byebye moederbord ben al aan het kijken naar de asus striker II NSE...
iemand ervaring met dit bordje?:024:
 
Laatst bewerkt:
rma heb ik eerlijk gezegt geen zin in, aangezien ik videoproductie doe ik altijd op mijn computer bezig ben vooral nu de vakantie zo goed als voorbij is, als ik mijn moederbord opstuur heb k geen pc :p ik heb zoiets van hij werkt en snel genoeg
dus volgende zomer wil ik me dat moederbord kopen... maar indd het is goedkoper om rma te probere:p het is alleen de moeite niet waard voor mij
bordje kost maar 90 euro, en hij clockt ook niet geweldig over hoor:O
mag al in mijn handjes klappen dat ik 4ghz haalde toen ie nog niet beschadigd was :p
 
ik heb een e8500 jah die ik eigenlijk makkelijk op 4,5 nu zou moeten krijgen... maar dat zit er nu niet meer in :( daarom ga ik nu voor asus striker II nse
die clockt veel beter over omdat ie standaart al 1600Mhz fsb heeft :) dus dat is veel stabieler :eusa_drool::024: dit bordje wat ik nu heb is maar 1333fsb dus dat is moeilijker voor het bordje om hoger te clocke...

kheb us uitgerekent wat me dat gaat kosten :
550 euro...
dan heb ik nieuwe waterblocken... nieuw geheuge en dat moederbord...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan