Hey, ik wou mezelf ook maar even voorstellen. Ik ben Jeroen, woon in rolde (onder Assen, drenthe). Doe op het moment een MBO ict beheer opleiding waarbij ik in het 2de jaar zit van de drie. Wil hierna HBO in Groningen gaan doen, met servers werken/netwerken beheren vind ik toch wel het leukst dus het zal iets in die richting worden. Hobby's zijn mountainbike, voetbal, FC Groningen en aan m'n pc knutselen.
Mijn pc.... Waterkoeling die er in zit komt van highflow.nl. Ga deze bak binnenkort uitbereiden met een GTX470 of een 480, ben daar nog niet over uit, en 6GB Dominator 1600 modules. De GTX zal ik ook gaan waterkoelen inclusief het mobo. De grafische kaart komt in een aparte loop dus zal wat moeten gaan verzagen aan de Obsidian 800D.
Nou dat was hem eerst wel. Vragen mogen gesteld worden =D
Mijn pc.... Waterkoeling die er in zit komt van highflow.nl. Ga deze bak binnenkort uitbereiden met een GTX470 of een 480, ben daar nog niet over uit, en 6GB Dominator 1600 modules. De GTX zal ik ook gaan waterkoelen inclusief het mobo. De grafische kaart komt in een aparte loop dus zal wat moeten gaan verzagen aan de Obsidian 800D.
Nou dat was hem eerst wel. Vragen mogen gesteld worden =D