• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Steelseries SX

Strict

Member
hey hey

ik was op zoek naar een nieuw muismat aangezien mijn huidige muismat na 8 jaar zijn tijd wel heeft gehad.
zocht naar een harde muismaat liefst alu omdat mijn huidige muismat alu is en dit vind ik fijn spelen.

mij leek de Steelseries SX wel een goede optie

SteelSeries – SteelSeries SX

volgens tweakters zouden jullie em moeten hebben echter is die nergens op de site te vinden.

enig idee of deze leverbaar is door jullie? zo ja dan zou ik deze graag willen bestellen.
 
jammer dat die slecht leverbaar is, even verder zoeken dan maar.

en ja alle alu muismatten maken relatief veel geluid, maar ze zijn duurzaam en vind ze altijd fijn werken. ik wil geen zachte muismat dat vind ik niet fijn met name omdat ik mijn muizen vaak uitkies omdat ze zwaarder moeten zijn, zwaardere muizen zorgen bij zachte muismatten ervoor dat de mat ingedrukt wordt en dan heb je een incorrecte polling van je muis.

andere optie is hard plastic maar dit verliest eerder zijn structuur en dat zorgt ervoor dat de muis minder precies wordt.

ik gebruik met name een muismat omdat mijn bureau van rvs is en dat werkt niet heel erg goed met laser muizen. anders deed ik wel zonder :D

zat eerst te denken aan de razer ironclad, maar daar wil je de foto's op google image search niet van zien. (die verslijten nog al snel)

PS: speel met een muis van 3200DPI en werk al 8 jaar op een alu muismat.

heeft er iemand anders een idee voor een harde muismat die een beetje slijtvast is? (denk aan 3 a 4 uur gamen per dag)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan