• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Stealth tube reservoir/clamps van Iandh

hij heeft ze al klaar:p


resp02.jpg


citaat: As far as the order, the reservoirs are complete, I'm just finishing the clamps now and they should begin to ship this week:
 
Hij zou het gisteren verzonden moeten hebben, maar ik heb Track&Trace nog niet ontvangen... zucht...
Ik heb zojuist weer een e-mail gestuurd of hij het nou verzonden heeft of niet.
 
Denk dat het volgende week binnen gaat komen, volgens T&T is het pakket nu bij de douane:

Into Foreign Customs, July 30, 2010, 9:15 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, July 30, 2010, 9:14 am, NETHERLANDS
International Dispatch, July 25, 2010, 10:21 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, July 24, 2010, 4:43 pm, SAN BERNARDINO, CA 92403
Acceptance, July 24, 2010, 11:07 am, APPLE VALLEY, CA 92307
Electronic Shipping Info Received, July 21, 2010
 
Zal wel een flink prijsje aan de deur moeten worden betaald.
Én belasting (19%) en invoerkosten erover (ongeveer 17%) sinds je het voor de doorverkoop gaat gebruiken.

En je mag ook nog gezellig belasting betalen over de verzendkosten. -_-

Daarnaast zijn ze ook zo vrij om het $-teken te veranderen in een €-teken.

Staat er:
$100,- waarde.
$40,- verzendkosten.

Op.
Mag jij niet over $140,- (€108,-) belasting betalen maar over €140,-
 
m.k. zei:
vind het wel een beetje jammer dat Julie iemand anders zijn foto gebruiken zonder het aan hem te vragen

k.3nny zei:
Hierbij een dislike voor jouw omdat je iets aangeef zonder het verder uit te leggen, of je bronnen te vermelden, als het foto's zijn van IANDH zelf heeft freddy het recht om die te gebruiken omdat hij OOK zijn reservoirs verkoopt.

m.k. zei:
wat een voor een triest figuur ben jij nou weer mensen dislike's geven zonder uitleg te vragen. maakt me overigens geen reet uit ook al geef je mij er honderd.

verder zijn de foto's niet van IANDH maar van Rick ook wel cptdreadflint genoemd. ik heb persoonlijk contact met Rick en hij vond het een trieste zaak maar gaat verder geen actie ondernemen. hij heeft mij wel gevraagd of ik wou doorgeven dat hij nogal onprofessioneel vond

wil nog wel opmerken dat ik highflow een prima winkel vind en nooit problemen heb gehad maar dit is toch een klein foutje

Freddy zei:
Ja idd beetje rare opmerking.
Is toch logisch dat we foto's gebruiken van de fabrikant, als wij hun spullen verkopen.
Daarbij heeft Ian ons die foto's zelf opgestuurd voor de webshop, gezien wij dus reseller van hem zijn.

Als je nou de info van jouw laatste bericht in jouw vorige bericht had gezet, dan was het duidelijker en had k.3nny je geen dislike gegeven ;)

Maar ik weet niks van "cptdreadflint".
Zoals ik in mijn vorige bericht schreef, hebben we deze foto's van Iandh gekregen voor de shop.
Verder staat er geen brandmark/copyright op, dat is wellicht een tip voor cptdreadflint als hij niet op prijs stelt dat zijn foto's overal op internet gebruikt gaan worden.

m.k. zei:
er staat toch echt een brandmerk op "void my waranty constuctions"

Freddy zei:
Ik heb alle foto's nagelopen, en het gaat idd om 1 foto met "void my warranty constructions"
Eigenlijk kan je het ook anders bekijken, je kan ook blij en trots zijn dat jou foto's elders gebruikt wordt en zelfs door de fabrikant zelf. Maar goed, we zullen die foto wel verwijderen gezien in jouw vorig bericht aangaf dat hij het niet leuk vindt.

Alle berichten samengevoegd, nu weer on-topic.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
volcom HW Labs GT Stealth 240 of Magicool slim 240 radiator Waterkoeling 0
Rooneys [VERKOCHT] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow + Black Ice GT Xtreme 360 Black Verkocht 3
T Stealth Test Bench Gallery & Build Logs 5
sir serial [GEVONDEN] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow Gevonden 1
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
Arniebomba [VERKOCHT] Black Ice GT Stealth 240mm rad incl Shroud Verkocht 6
Aequitis StrikeZero Stealth Gallery & Build Logs 20
lemonade [IN-ACTIVE] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow Verkocht 0
R Coldzero Ek Supreme HF & Full Nickel / Copper Stealth Mount HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Sw333t [VERKOCHT] Black Ice GT Stealth 240 XFlow + Diversen Verkocht 1
U [VERKOCHT] Stealth Clamp Universal Reservoir Holder Verkocht 3
soppy [INACTIVE] Black Ice GT Stealth 360 Xflow Verkocht 0
alain-s [INACTIVE] Black Ice GT Stealth 360 Black Verkocht 2
J question about mounting a Black Ice GT Stealth 280 International Forum 19
coolfris Enzotech Stealth CPU Waterblokje HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Sparky pLaSmA & StEaLtH Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
B hard tube onderdelen Gezocht 13
Bl4ckj4ck666 Soft-tube id 1/2e Waterkoeling 9
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Soft tube feser HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
anub1s18 Singularity Computers Protium Reservoir Tube Replacement 100mm? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
L Alphacool Plexi Tube 50x200mm (DxH) - 15153, schroefdraad binnen of buiten? Waterkoeling 1
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
T O11D XL hard tube + beperke mod Gallery & Build Logs 3
Jason EK-RES X3 150 & 250 D-RGB Tube Reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
Jason Thermaltake Pacific C-PRO G1/4 PETG Tube 16mm OD Compression - Green HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrowch G1/4 - 14mm & 16mm OD Wolverine Super Anti Off Hard Tube Push Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow 14mm OD - Twin Seal Hard Tube 90 Degree Compression Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Quint0sz Barrow Hard tube 14/10mm, niet vast genoeg in fitting? Handleidingen en Installatie Tips 2
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
HighFlow Bitspower Advanced Multi-Link Hard Tube fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Gurt11 Incompatibiliteit 14mm tube - EK HTC Classic 14mm fittings HighFlow Webshop 2
Freddy EK-Loop Modulus Hard Tube Bending Tool HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
T O11D XL hard tube Gallery & Build Logs 5
P Bitspower 16mm hard tube fittings Waterkoeling 2
C Acrylic tube gaat moeilijk in fittings Waterkoeling 1
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
C XS-PC g1/4 rigid tube fitting past niet op asus maximus x HighFlow Forum 5
M Thermaltake PR22-D5 top cap of een complete tube Waterkoeling 1
S Debieten met verschillende tube maten Waterkoeling 2
S Magicool pomp Reservoir tube vervangen Waterkoeling 4
B Bitspower Z-Tube 80 clear HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
XenoMorpH PrimoChill 1/2in. Rigid PETG Tube – 4 x 36in. – Black Waterkoeling 4
R tube res dop vast Waterkoeling 2
volcom klein tube reservoir Gevonden 4
S EK tube reservoir omhulzing Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan