Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb hem inmiddels binnen Had ook dit erbij besteld (moest erbij volgens specificaties van het autootje bij Conrad):Nitrobox II voor R2R 1:10 - Diverse toebehoren - Conrad ElectronicHier zitten o.a. 12 batterijen bij, 8 voor in zender en 4 voor in ontvanger in de auto.Maar kan de 4 batterijen nergens kwijt in de auto :SIk kan wel een lege houder vinden, maar daar zit alleen een draadje met een 2-pins connector, geen aansluitingen voor batterijen WTF?!En ik dacht dat het flesje gevuld was met brandstof, helaas dus niet Deze moet ik dus ook nog apart aanschaffen, iemand een tip waar ik dit het beste kan bestellen?
Ik heb hem inmiddels binnen
Had ook dit erbij besteld (moest erbij volgens specificaties van het autootje bij Conrad):
Nitrobox II voor R2R 1:10 - Diverse toebehoren - Conrad Electronic
Hier zitten o.a. 12 batterijen bij, 8 voor in zender en 4 voor in ontvanger in de auto.
Maar kan de 4 batterijen nergens kwijt in de auto :S
Ik kan wel een lege houder vinden, maar daar zit alleen een draadje met een 2-pins connector, geen aansluitingen voor batterijen WTF?!
En ik dacht dat het flesje gevuld was met brandstof, helaas dus niet
Deze moet ik dus ook nog apart aanschaffen, iemand een tip waar ik dit het beste kan bestellen?