Hallo allemaal ,
Heb vrijdag een ssd vertex 4 128 gb gehaald :woot , de harde schijven eruit was 2 raptor schijven op Raid en daar heb ik nu de ssd voor in plaats gedaan. dus aangelosten op de moederbord ( asus sabertooth x58 ) met andere kabel erop SATA 6Gb/s , bios op AHCI gezet en windows 7 64 bits geinstalleerd
Maar nu komt het , telkens als ik de computer opstart krijg ik dit melding te zien net voor de windows logo komt .
MARVELL 88SE91xx Adapter - Bios Version 1.0.0.1019.
PCIe x1 5.0Gbs
Mode : CPU AHCI
Virtual disk
No virtual disk!
Physical disk
[ ID ] [ Disk Name ] [ SPEED ]
8 SATA OCZ-VERTEX4 128 6Gb/s
Press <Ctrl>+ <M> to enter Bios setup or <Space> to continue
Als ik nergens op druk laad het wel door in windows maar ja die melding mag het niet geven toch
Dus wie weet dit probleem is en kan mij helpen
P.s. het is wel traag met opstarten ' vindt ik ' tot in de windows +/- 30 seconden
Heb vrijdag een ssd vertex 4 128 gb gehaald :woot , de harde schijven eruit was 2 raptor schijven op Raid en daar heb ik nu de ssd voor in plaats gedaan. dus aangelosten op de moederbord ( asus sabertooth x58 ) met andere kabel erop SATA 6Gb/s , bios op AHCI gezet en windows 7 64 bits geinstalleerd
Maar nu komt het , telkens als ik de computer opstart krijg ik dit melding te zien net voor de windows logo komt .
MARVELL 88SE91xx Adapter - Bios Version 1.0.0.1019.
PCIe x1 5.0Gbs
Mode : CPU AHCI
Virtual disk
No virtual disk!
Physical disk
[ ID ] [ Disk Name ] [ SPEED ]
8 SATA OCZ-VERTEX4 128 6Gb/s
Press <Ctrl>+ <M> to enter Bios setup or <Space> to continue
Als ik nergens op druk laad het wel door in windows maar ja die melding mag het niet geven toch
Dus wie weet dit probleem is en kan mij helpen
P.s. het is wel traag met opstarten ' vindt ik ' tot in de windows +/- 30 seconden