A alexx39 New member 12 mei 2014 #1 Kan ik een Kingston HyperX 3K ssd van 120gb in een laptop zetten met 4gb geheugen processor is een dual core met windows 7 ipv een gewone hdd met windows vista?
Kan ik een Kingston HyperX 3K ssd van 120gb in een laptop zetten met 4gb geheugen processor is een dual core met windows 7 ipv een gewone hdd met windows vista?
mixedup HighFlow Review Master 12 mei 2014 #2 ja kan zeker heb ik hier ook gedaan bij me dell dual core en ja draait als een zonnetje met win7 nu
Sw333t I Love my NUC 12 mei 2014 #3 Hangt van de laptop af (vooral de aansluiting is belangrijk natuurlijk).
XenoMorpH Well-known member 13 mei 2014 #4 Weet niet welk type laptop je hebt, maar net wat SW333t zegt; ligt aan je aansluiting. Als de laptop te oud is, en hij nog een IDE aansluiting heeft, gaat het feest niet door.... Of je zou dit: Install A Hard Drive Or SSD In Your Notebook's Optical Bay - Tiered Storage In A Single-Bay Notebook kunnen doen, maar dan ben je wel je dvd speler kwijt.....
Weet niet welk type laptop je hebt, maar net wat SW333t zegt; ligt aan je aansluiting. Als de laptop te oud is, en hij nog een IDE aansluiting heeft, gaat het feest niet door.... Of je zou dit: Install A Hard Drive Or SSD In Your Notebook's Optical Bay - Tiered Storage In A Single-Bay Notebook kunnen doen, maar dan ben je wel je dvd speler kwijt.....