• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Sr-2 i.v.m 3Dvantage / 3Dmark11

JeanPaul

Bros Family
Beste mensen ,

Ik heb de Sr-2 nu even draaien en mijn Os al geinstalleerd en kijken of ook daadwerkelijk wel alles werkt :)

Nu heb ik 2 nachten lang met het bord zitten te spelen bordenvol functies ! En snap nog lang niet alles .
Maar ik heb mijn max Blck gevonden (zoals verwacht ) kom ik niet hoger als 201 .

Dit is goed voor een 3800mhz met 24threads is dat niet geheel slecht dacht ik zo voor de instap 80watt xeons .
Nu komt het rare als ik naar sanders bench mark kijk met 1x een xeon 5645 die hij krijgt op 4ghz geclock krijgt ( met single cpu kom je wat hoger 2 cpu moet ik bij mij het blck wat terug schroeven )
Dan scoor ik met 2 cpu's lager dan hem . Mijn vantage score komt uit op 33k CPU score . Dit zou toch veel hoger moeten zijn ? aangezien er veel meer threads lopen . Want met single cpu kom ik hoger .
Nu geeft windows gewoon aan dat er 24 threads zijn en 12 cores . dus ik snap niet waarom ?

Iemand een idee ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
K Nieuwe 3DMark11 trailer Benchmarks & Scores 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan