Een 'kleine en rare' build tussendoor genaamd "SQUiRT"
Banner gemaakt door wwwicked! Toen ik zocht op google kreeg ik allemaal rare dingen. :S
Ik loop de laatste tijd steeds vaker tegen het probleem op dat ik even snel iets wil waterkoelen, iets met flow/temperatuur wil testenof gewoon lekker krachtig spoelen.
Daardoor kijk ik al een tijdje naar de 24V pomp controller van Koolance en het bijpassende dual D5 reservoir ervan.
Dat zou perfect zijn! En natuurlijk leuk om eens te zien wat 2 D5's in serie op 24V doen.
Nu heb ik eindelijk iets gevonden waar dit mooi in kan, namelijk de Addonics STMPC-B Storage Tower.
Lekker klein, niet te lang, 4 x 5.25" slots, een 220W voeding EN een handvat
Aan de achterkant wil ik gebruik gaan maken van de Koolance VL3N (No spill) inbouw snelkoppelingen.
Verder wil ik later nog een fancontroller in het 4e slot gaan gebruiken maar hier ben ik nog niet over uit.
Ook wil ik de temperatuur uit gaan lezen via een display van het water, de omgevings temperatuur buiten de case, in de case en pompen zelf.
En wil ik gebruik gaan maken van een visuele flowsensor (bijv de Koolance INS-FM17) die uit de case steekt maar wil ook graag dat dat dan op 1 of andere manier via een display in liters/uur of liters/minuut uit te lezen is.
Partlist:
Addonics STMPC-B Storage Tower for Mini PC Black
Alphacool D5-VPP655 - Single Edition / No Top - X2
Koolance RP-452X2 Dual 5.25 Bay Reservoir for 1-2 D5/MCP655/PMP-450/S Pumps
Koolance 180-Degree Connector CNT-RP452X2
Koolance Pump Controller CTR-SPD24X2
Koolance G1/4 - Stekker - Paneel inbouw - VL3N-MFG-P - X2
Koolance 13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Schroeffitting - Koppeling VL3N-F13-19S - X2
--->Al met al, tips zijn heel welkom!<---
Ik heb er zin in!
Deze ietwat aparte build werd mogelijk gemaakt door:
Laatst bewerkt: