• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Splatterman - Davy - Shockwave

Splatterman

New member
Hey builders, Davy Vangrootloon hier! Ik ben afkomstig uit Sint Truiden, werk in Maastricht als Scrum Master/Webauthor en ben er ondertussen ook al 37.
Ik bouw al een 20-tal jaar PC's en ben de laatste jaren meer en meer 'custom' builds aan het maken. Dit onder het motto: 'Vanille is lekker, maar het kan zoveel beter!'

Ik heb ondertussen al een 6-tal custom hardtube builds op zitten en aangezien ik hiervoor meestal terugval op Highflow dacht ik mezelf hier ook even te introduceren.

Met enkele kameraden hosten we tweemaal per jaar een lan-party event, mijn vorige build (momenteel aan het herbouwen) was ook te groot en te riskant om te verhuizen en daarom was het tijd om te downscalen...
Ik ben daarom nog niet zo lang geleden overgeschakeld op een Micro-ATX buildje als showcase. Ik wou deze zo strak mogelijk en tegelijkertijd opgebouwd rond een funky theme.

Introducing Shockwave!

Gebouwd in een Corsair 280X, grijsgespoten, carbonwrapped en afgewerkt met een Acryl tussenschot waar 4 fill-ports alles mooi afvoeren naar mijn pomp/reservoir in het aparte deel van de case.

IMG_8144.JPG

CPU: Intel - Core i7-9700K
MOBO: ASUS - ROG Strix Gaming (Z390-I)
RAM: 64GB Corsair - Dominator Platinum (3000MHz) (RGB)
GFX: ASUS - GeForce ROG Strix RTX 2080 SUPER
Storage: 2x Samsung - 970 EVO Plus 1 TB
PSU: Corsair - HX850i
PSU Cables: Cablemod Custom sleeved kabels
Case: Corsair - Crystal 280X
Fans: 6x Corsair - ML120 PRO RGB LED 120MM PWM Premium Magnetic Levitation
Radiators: EKWB - CoolStream SE
GFX cooler: EKWB - EK-Quantum Vector RTX RE D-RGB - Nickel + Plexi + EKWB - EK-Vector RTX Backplate (Black)
CPU cooler: EKWB - EK-Momentum ROG Strix Z390I - Plexi
Pump/RES: EKWB - EK-XRES 100 Revo D5 PWM (incl.pump) - Glass
Stuff: Barrows Fittings, 90°, Temp sensor...

IMG_8110.JPG
IMG_8115.JPG
IMG_8140.JPGIMG_8131.JPG
Hope you guys like it!
 
Thanks guys, ik wacht momenteel op een nieuwe bestelling om mijn oud systeem te updaten en terug leven in te blazen (X99 platform met een 5700XT Liquid devil). Hopelijk kan ik er dit weekend aan verder werken, dus more things to come!
 
Terug
Bovenaan