heb weer gezondigd
ent voelt goed na mijn recente nieuwe overklok avontuur is gebleken dat je daarbij heel veel moet stressen en wachten dus ben ik over foto toestelletjes gaan lezen, en dam! die vrouw kon lullen
(d8 ik toen ik naar buiten liep met een canon 500D onder de arm
) Zo dat was de korte versie
Ik wou er al langer een dus ik heb na beetje overwegen en zoeken eentje genomen heb verschillende lenzen geprobeerd.
Jep ben met m'n
EK supreme Gold blok verschillende winkels ingelopen om een wat klikjes te maken
En het is een in mijn ogen redelijke all round lens geworden een Canon EFS 18 -135 image stabilizer ding nee ik weet het ook niet maar dat staat erop geschreven
hij beviel me goed nu ff wat proberen en kijken of het werkt maar al met al heb ik nu 10 shots op auto gemaakt en ben @ dingen gaan klooien *moet nog veel lezen*
Zal v/d week wel ns wat posten nog meer mensen hier met n 500D?
oja mijn pappa's pappa heeft vroeger ook veel foto's gemaakt kijk uit als je met opa's spullen gaat spelen
had 'een lampje' gevonden stond met pen kunstmatig daglicht op. ik d8 bij mezelf oh fijn wat extra ligt maar had geen 1250W aan licht veracht
is wel een prachtig speeltje maar als je hem neerlecht op een schroevendraaier wint de lamp resultaat er zit een stuk schroevendraaien @ m'n lamp.. and it doesn't smell pretty!