• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Spider-li

Mannozels

Active member
Lang niks gepost hier zeg.. sorry bout that!

dsc0338m.jpg


Heb al meer dan een jaar of anderhalf een Lian-Li Spider test bench liggen.
Zou een tijdelijk huis worden voor een andere build maar dat ging niet helemaal door. (case was eerder klaar dan verwacht)
Heel lang niks mee gedaan tot ik een nieuw AMD bordje van ASrock zag: FM2A85X-ITX
Mooi met de CPU in het midden, ram langs de bovenkant, en de verschillende power connecters (24pin en 4pin) zaten op precies de goede plek met de kabelmanagement gaten van de test bench.
Ik had al langer iets van een ASrock build in gedachten met hun gouden caps, dit kwam perfect uit.

Sleeve besteld, had nog een PSU over, goedkoop spire ding, sleeve deraan.

dsc0309mh.jpg


Voor CPU koeling had ik een H60 in gedachten, vaker gebruikt en altijd tevreden over geweest.

dsc0367small.jpg


Maar waar moest ik de radiator laten? Achter op de PSU.

dsc0395ef.jpg

*dood moederbord gebruikt om te testen.

Tijdens het weer in elkaar zetten van de PSU nadat ik had getest of de H60 goed zou passen zag ik dat er iets aan het roesten was op de printplaat van de PSU.. tijd voor een nieuwe dus: OCZ ZT-550W.
Ben nog bezig om de sleeving te transplanteren.

DSC_0017_crop_small.jpg


Voor opslag heb ik een 128Gb Crucial M4 SSD en een WD 750GB Blue 5400rpm 2.5" HDD in een baby himuro

DSC_0107_small.jpg

*even snel installeren en alles testen.

DSC_0355_small.jpg


DSC_0382_small.jpg


DSC_0416_small.jpg


Toch jammer dat het moederbord over de himuro heenkomt.
Maarja dat is toch een beetje waar het om gaat..

dsc0215eg.jpg

*alles net binnen, even snel testen.

dsc00692jb.jpg


dsc0101sc.jpg


dsc00202rz.jpg


DSC_0033_small.jpg

*8Gb Crucial Ballistix 1600Mhz ram

Nieuwe cable clips

DSC_0085_small.jpg


En dat is hoever we tot nu toe zijn..

Binnenkort weer meer!
 
Alweer een paar maanden geleden dat ik dit ge-update heb..

Best wel wat gebeurd in de tussen tijd.
H60 zit al netjes op zen plekje achterop de voeding.
Laatste paar uitsnedes gemaakt met een dremel.
Toen alles maar weer eens in elkaar gezet om te kijken hoever we nou helemaal zijn.

DSC07251.jpg


Al best ver!!
Nog een paar laatste draadjes van de 24pin connector die gesleeved moeten worden, nog 1 sata power cable op maat maken en sleeven. En pomp en fan kabels moeten wat korter worden.
Hij zit nog helemaal vol met stickers dus die moeten er ook nog af en vervangen worden, iemand die weet waar ik custom stickers kan laten maken?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan