• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Slot Load DVD speler

De prijs is niks mis mee.
Nu ik die sony vergelijk met mn gewone samsung dvd speler zie ik dat hij enorm traag is :(

Kan je ook aan andere komen die sneller zijn? Of is de prijs daarvan meteen abrupt hoog?
 
Ik heb een SN-T083A. Geen idee of hij aan jouw snelheidseisen voldoet, maar hij is iig SATA, Slimline en DVD brander.

Wel even goed opletten! Dit soort devices hebben een aparte Slimline SATA kabel nodig!
kabel sata slim 13pin bu>7pin+ 5v - this sata slimline all-in-one cable by delock can be used for connecting devices with sata slimline port, e.g. like cd/dvd drives.   specification sata slimline 7+6 pin female + 2pin power > sata 7pin power: 5v cab

Dit wordt ook wel SFF SATA of SATA 2.6 genoemd.
 
Kijk dit maar us:

11bn81c.png


Snelheden zijn erg laag vergeleken met normale dvd spelert
(En jouwe is geen slotload)
 
Zelfs als Johnny hem niet hoeft, voeg hem maar gewoon voor mij toe Freddy. Ik zal hem niet meteen bestellen, maar ik zal hem waarschijnlijk ergens in de komende 2 maanden nodig hebben ;).

Xtrafresh, zelf ben ik geen fan van die connector. Ik heb zelf een dergelijke gehad, alleen dan voor micro SATA (jawel, weer een andere form factor) en die deed het bij mij dus niet, waardoor ik dus voor 2 maanden dacht dat mijn 1.8" SSD kapot was. Zelf zou ik deze nemen :).
 
Johnny, jij hebt de S083A vergeleken daar, en mijn drive is een T083A, en die is wel degelijk slotload. Langzamer is hij idd wel, maar dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit, zo vaak gebruik ik 'm ook niet.

En thx voor de link Alex. Ik wilde eigenlijk alleen maar ff aangeven dat je 'm niet kan aansluiten met elke normale SATA connector. :)
 
*op-gevoel-modus*

Zou een slimline niet altijd trager zijn dan een full-size ??
Ze zijn immers ook/vooral geschikt voor laptops dus stroomverbruik is wel een punt bij het ontwerp.
En op grond daarvan zou het mij zelfs verbazen als ze net zo snel zouden zijn als full-size ;)
 
De enige reden dat ik er een wil is ruimtebesparing (bij een custom case is dat makkelijk met zo'n dunne drive). Zolang hij maar DVD's kan schrijven is het allemaal goed. Als dat inhoudt dat hij wat trager is, dan neem ik dat op de koop toe ;).
 
"Kan niet" is denk ik niet helemaal juist ?
Als je het plaatje eerst bewerkt zodat je onderaan een strook wit weg haalt en
dan bover weer toevoegt zakt de spelert in het plaatje en heb je het watermerk
meer over de behuizing.

Da's erg bewerkelijk mischien en ik begrijp dat je daar niet altijd de tijd voor hebt,
maar onmogelijk is het lijkt me niet ?

Een foto hier op het forum is de kortste klap, dat snap ik natuurlijk ook ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Single slot bracket for AMD Vega HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
gunnie_nl PCI-E Express 4X to 4X Slot Riser Card Adapter Extension Flex Cable HighFlow Webshop 3
D geluidskaart op een ander pci-e slot Handleidingen en Installatie Tips 3
B EK-FC Bridge DUAL Serial 3-Slot CSQ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Tath XSPC Razor SLI Flow Bridge (4 slot) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny Slot style mesh panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
Gruffi EK-FC Bridge DUAL Serial 3-Slot HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
animal baars [IN-ACTIVE] Slimline slot-in DVD/BLUray speler Gevonden 4
P EK GTX 480 Single slot bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sparky single slot cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Een zo klein mogelijk i7 mobo voor HD5870 in CF + nog 1 extra PCI-E slot vrij Hardware & Software 7
Sparky slot in blue ray speler/brander HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
K Hoort dit bij een xspc dual slot pomp? Waterkoeling 11
D [REVIEW] Alphacool repack slot-in HighFlow Product Reviews 7
A oude dvd brander aansluiten op usb 2.0 of 3.0 Handleidingen en Installatie Tips 4
Traxtorm Lian Li CD/DVD Bezel Silver Verkocht 0
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF XB + Seidon 240M + DVD Brander Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Philips DVD Home Theater System HTS4600 (2.1) Verkocht 5
iSP [CLOSED] Waarde Plextor DVD brander Gesloten 4
Sw333t Samsung DVD-HR775 DVD/HDD Recorder (analoog) Gesloten 1
Sw333t [GEVONDEN] Zwarte sata dvd brander, moet redelijk stil zijn Gevonden 3
Sw333t [VERKOCHT] Lite-On LVW-5045 (160GB, DVD+/-RW, iLink) Verkocht 13
U SilverStone slim type DVD combo optical drive HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
bundymania [INACTIVE] Panasonic DMR-EH575 DVD/HDD Recorder- Top ! Verkocht 12
R laptop speelt geen cd's meer af maar wel dvd's Problemen & Oplossingen 0
D Kan gebrande DVD's niet afspelen op DVD speler? Problemen & Oplossingen 0
B Win7 32 - DVD Probleem Hardware & Software 8
dopestuff foto DVD software Hardware & Software 10
W Wii games download DVD's Gaming 9
M Bulk DVD speler, is dit een Samsung? Hardware & Software 28
Lqd 5'25 Lian li DVD Cover - Metal cutter - Radgrill UV HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan