Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nu nog even door aan het proberen, maar als ik alleen de HDMI kabel inplug krijg ik geen beeld. had de heletijd wel beeld op 2 schermen via 1xDVI en 1xHDMI
vandaag nog een dag helemaal getest. beide kaarten werken gewoon hdmi en dvi in beide kaarten in beide sloten afzonderlijk getest.
ook alle instellingen in de bios weer nagelopen. toch ben ik bang dat mn moederbord kapot is.
aximus V Formula aangeschaft. vanavond inbouwen. komende maand weer geldloos dus hopelijk is dit de oplossing
nieuwe bord geinstalleerd en neee zelfde probleem. ook even verder weze zoeken, er schijnt een bios op je grafische kaarten te zitten. maar als ik die wil updaten met programmatje van gainward site, krijg ik melding dat pc de graka niet kent.
ondertussen wekt het weer met 1 kaart en 2 schermen. nu windows aan het updaten en alle add programmas van mobo en graka installeren. morgen even verder kijken of de SLI weer aan de praat krijg.
okeeej eindelijk SLI staat weer aan, 2 monitoren doen het. helaas heb ik 3 schermen hier staan (voorheen met physx surround.
ik zie meteen dat er volgens physx GEEN monitor is aangesloten op mijn 2e grafische kaart.
als ik dit naarkijk zit er dus wel een monitorkabel in. ik heb HDMI en DVI poorten geprobeert. windows opnieuw opgestart enzo.
laatste probleempje nog even oplossen en dan is de pc weer de oude! YEAH
volgens ROG CPU-Z geeft hij het volgende weer:
thanx iedergeval voor de hulp
iemand nog sugesties wat te doen ?
edit: okee opgelost!!! kaarten omgedraait, driver updater erop geknalt. en we hebben weer surround beeld met sli