Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik zou gewoon voor de E8500 en de Maximus formula gaan. Ben over de striker II formula nou niet zo heel erg over te spreken. En daarnaast:Betaal je alleen maar extra voor de naam Nvidia, zoals Nike, Coca cola Ect.Verbruikt een Nvidia veel meer stroom kwa moederbord.Verbruikt de nieuwe grakas van nvidia nog veel meer stroom dan de huidige al doen.De kaarten een heel pak duurder kosten, ze zijn wel sneller maar ATI heeft een veel betere performances / prijs prestatie.Daarnaast veel minder driver problemen met ATI dan met Nvidia. Met nvidia altijd wel een blauw scherm.Voor mij is het een Intel / AMD/Ati combo.Ben per upgrade minder geld kwijt dan ik nvidia spul zou kopen. En het is bijna even snel en zuiniger.
Ik zou gewoon voor de E8500 en de Maximus formula gaan. Ben over de striker II formula nou niet zo heel erg over te spreken. En daarnaast:
Voor mij is het een Intel / AMD/Ati combo.
Ben per upgrade minder geld kwijt dan ik nvidia spul zou kopen. En het is bijna even snel en zuiniger.