Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Misschien heb je nog wat aan mijn ervaring. Ik heb zelf 2 gtx680 Asus dc2o in sli. En ik game ook op een redelijk hoge esolutievan 2560x1080 (LGE93). Ik merk met de nieuwste games, zoals crysis 3 farcry 3 en tomb raider 3 dat ik net genoeg heb aan 2GBvideogeheugen. Ik kom alleen met een enkele gtx680 wat power te kort.Maar als je de frame times gebeuren er bij gaat halen werkt SLI in eens een stuk beter.Zelf bij minder fps loopt sli smoother dan CF. AMD is hier wel heel hard Mee aan het werk om ditgoed te krijgen maar momenteel is CF niet aan te raden als je last hebt van de frime times die telang duren.
Misschien heb je nog wat aan mijn ervaring. Ik heb zelf 2 gtx680 Asus dc2o in sli. En ik game ook op een redelijk hoge esolutie
van 2560x1080 (LGE93). Ik merk met de nieuwste games, zoals crysis 3 farcry 3 en tomb raider 3 dat ik net genoeg heb aan 2GB
videogeheugen. Ik kom alleen met een enkele gtx680 wat power te kort.
Maar als je de frame times gebeuren er bij gaat halen werkt SLI in eens een stuk beter.
Zelf bij minder fps loopt sli smoother dan CF. AMD is hier wel heel hard Mee aan het werk om dit
goed te krijgen maar momenteel is CF niet aan te raden als je last hebt van de frime times die te
lang duren.