Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorheen gebruikte ik ook veiligheidsspelden, maar dat gaat toch lang niet zo makkelijk. Die dingen zijn minder stug en je heb veel minder houvast/grip.
Dit gaat (bij mij) veel sneller en levert nauwelijks pijnlijke vingers op aan het eind
Ben gisteravond +- 2 uur aan het klooien geweest met spelden, nietjes en schroevendraaiertjes, maar de pinnetjes zitten alle 24 nog in de connector. Heb geen idee wat ik fout doe maar ik krijg er geen beweging in. Heb nu maar via het linkje van etienno 2 van die pincetjes besteld, hopen dat het hier mee lukt. etienno bedankt
Ik heb gisteren de halve dag gezocht naar een fatsoenlijke spuit zoals boven op deze pagina, maar kan ze nergens vinden :S Iemand een idee waar ze het gegarandeerd hebben?
Iemand op het XtremeSystem forum heeft zelf een leuke pin remover gemaakt:
Hij is er voorzichtig met een Dremel mee aan de slag gegaan lijkt het.
Hier nog een post van iemand die iets exacter aangeeft hoe je het beste de shrinks kan laten gaan voor het mooiste effect.
PS. Mijn account op XtremeSystems is nog steeds niet geactiveerd, iemand enig idee wie ik kan mailen of pm'en daar? Alleen kijken is leuk, maar ik wil meer doen dan dat.
Ik ga vrijdag eens langs bij de winkel in Den Haag waar Xelation zijn sleeves haalt om weer eens wat in te slaan. Alles moet netjes.
Zo, ik ben gisteren ook maar eens aan de slag gegaan.
Ik heb een pci-e kabel, een aantal fans, een deel van een sata kabel en m'n ccfl's gedaan. Helaas doen de ccfl's het niet meer...