Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb dringend fully custom kabels nodig. Kennen jullie een goed adresje?
Ik heb alle sleeves en heatshrinks van MDPC-X bij jullie besteld maar ik heb niet de juiste maat voor gewone ATX kabels. Welke moet ik hebben voor gewone kabels te sleeven?
Die heb ik maar die zijn toch te dik om een strakke 24 pin kabel te maken? Al de kabels die we tot nu toe ontvangen hebben waren super trak(lees geen speling tussen kabel en sleeve).
Cablemod heeft er nog geen voor thermaltake thoughpower RGB serie of kijk ik er over?
Vroeger werkten we samen met Icemodz maar Mundi is gestopt. Kennen jullie nog zo iemand?
Een beetje speling kan geen kwaad en MDPC-X heeft met hun "small" formaat juist een dikte gekozen dat het er strak uitziet als alles gesleeved is.
Met dunnere sleeve heb je ruimte tussen de kabels (als jouw voeding kabels of gebruikte draad dun is) en dat oogt minder mooi.