ForceIndia
Banned
Eigenlijk voel ik me hier niet thuis, want vele zijn positief over deze zaak.
Helaas ik niet.
Heb paar weken geleden een bestelling geplaats voor vele honderden euro's.
Omdat ik had moet werken in de haven en niet elke dag mails kan kijken, ging ik vanuit dat ze zouden leveren.
Bestelling verliep prima en de euro's lag klaar op tafel voor rembours.
Mijn broertje zou die dag wachten op het pakket van TNT.
Maar niks, helemaal niks terwijl alles op voorraad was :eusa_eh:
Mailtje gestuurd naar Freddy :
Antwoord is dit ,
Beste ChangLi,
Zie a.u.b. voorgaande emails.
Mijn collega Michelle (en ik zelf) hebben u al emails gestuurd ter informatie over uw bestelling.
Gelieve niet zo snel conclusies te trekken, als u onze voorgaande emails leest, zult u merken dat wij ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen. Dat u teleurgesteld kan ik daarom niet goed begrijpen.
We hebben op onze voorgaande emails nog geen reactie van u gekregen.
Nu heeft een andere klant de 3/8”-G3/8” fittingen (art. 996107) besteld, waarvan we volgens het systeem te weinig van op voorraad hebben.
Dit komt omdat u er tien heeft besteld en wellicht voor uw bestelling ook de verkeerde zijn.
(ik heb u hierover ook al een email gestuurd)
Dus om alvast de andere klant te helpen, heeft mijn collega Michelle uw bestelling geannuleerd, zodat het voorraad klopt.
Indien u uw bestelling door wilt laten gaan, lees a.u.b. de andere emails en graag een antwoord daarop.
Zo kunnen wij uw bestelling correct en zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Kind Regards / Met vriendelijke groet,
Freddy Sun
Nee, oke wij werken hard in de haven van smorgens tot laat in de nacht.
Maar goed, Freddy bepaald wat goed is en slecht en niet de klant, - punt.
Na het na lezen van hun voorwaarde ben ik ook blij dat ik niks van Highflow heb gekregen, want je krijg geen garantie voor waterkoeling producten ! :icon_eek: wat is dat nou ?
Zie voorwaarde :
8.5 Geen garantie wordt gegeven op toetsenborden, muizen, joysticks, batterijen en accu's van draagbare computers, waterkoeling producten alsmede verbruiksmaterialen, zoals papier, linten, koelvloeistof, koelpasta en verwisselbare informatiedragers e.d. of het verlies van informatie van de apparatuur van de bij de apparatuur geleverde magnetische informatiedragers.
Nou als je een blok krijg die lek is heb je dus pech.
Heb nu de spullen besteld bij Aquatuning.nl, waar mijn de stem bekend voorkomt mensen werken van een andere WC shop die plotseling gestop is.
binnen 2 dagen binnen zonder problemen.
Rare winkel dit wel verkopen maar geen garantie leveren.
Heb ondertussen ook een topic geopend bij Tros Radar.
Modbreak:
Dit staat in de sticky van dit topic, ik neem aan dat u dit al had doorgelezen:
Ben je klant van HighFlow?
Laat ons weten wat jouw ervaring met HighFlow is.
Goed of slecht, beide horen wij graag:
Goed: dat is natuurlijk het beste! dat is ook reclame voor ons!
Slecht: deel dat a.u.b. mede, zodat we eraan kunnen werken en problemen in toekomst kunnen voorkomen!
Laat a.u.b. ook uw mening weten op tweakers.net in onze shopreview:
http://tweakers.net/shopreview/7521/highflow.html
Bij voorbaat dank!
Helaas ik niet.
Heb paar weken geleden een bestelling geplaats voor vele honderden euro's.
Omdat ik had moet werken in de haven en niet elke dag mails kan kijken, ging ik vanuit dat ze zouden leveren.
Bestelling verliep prima en de euro's lag klaar op tafel voor rembours.
Mijn broertje zou die dag wachten op het pakket van TNT.
Maar niks, helemaal niks terwijl alles op voorraad was :eusa_eh:
Mailtje gestuurd naar Freddy :
Antwoord is dit ,
Beste ChangLi,
Zie a.u.b. voorgaande emails.
Mijn collega Michelle (en ik zelf) hebben u al emails gestuurd ter informatie over uw bestelling.
Gelieve niet zo snel conclusies te trekken, als u onze voorgaande emails leest, zult u merken dat wij ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen. Dat u teleurgesteld kan ik daarom niet goed begrijpen.
We hebben op onze voorgaande emails nog geen reactie van u gekregen.
Nu heeft een andere klant de 3/8”-G3/8” fittingen (art. 996107) besteld, waarvan we volgens het systeem te weinig van op voorraad hebben.
Dit komt omdat u er tien heeft besteld en wellicht voor uw bestelling ook de verkeerde zijn.
(ik heb u hierover ook al een email gestuurd)
Dus om alvast de andere klant te helpen, heeft mijn collega Michelle uw bestelling geannuleerd, zodat het voorraad klopt.
Indien u uw bestelling door wilt laten gaan, lees a.u.b. de andere emails en graag een antwoord daarop.
Zo kunnen wij uw bestelling correct en zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Kind Regards / Met vriendelijke groet,
Freddy Sun
Nee, oke wij werken hard in de haven van smorgens tot laat in de nacht.
Maar goed, Freddy bepaald wat goed is en slecht en niet de klant, - punt.
Na het na lezen van hun voorwaarde ben ik ook blij dat ik niks van Highflow heb gekregen, want je krijg geen garantie voor waterkoeling producten ! :icon_eek: wat is dat nou ?
Zie voorwaarde :
8.5 Geen garantie wordt gegeven op toetsenborden, muizen, joysticks, batterijen en accu's van draagbare computers, waterkoeling producten alsmede verbruiksmaterialen, zoals papier, linten, koelvloeistof, koelpasta en verwisselbare informatiedragers e.d. of het verlies van informatie van de apparatuur van de bij de apparatuur geleverde magnetische informatiedragers.
Nou als je een blok krijg die lek is heb je dus pech.
Heb nu de spullen besteld bij Aquatuning.nl, waar mijn de stem bekend voorkomt mensen werken van een andere WC shop die plotseling gestop is.
binnen 2 dagen binnen zonder problemen.
Rare winkel dit wel verkopen maar geen garantie leveren.
Heb ondertussen ook een topic geopend bij Tros Radar.
Modbreak:
Dit staat in de sticky van dit topic, ik neem aan dat u dit al had doorgelezen:
Ben je klant van HighFlow?
Laat ons weten wat jouw ervaring met HighFlow is.
Goed of slecht, beide horen wij graag:
Goed: dat is natuurlijk het beste! dat is ook reclame voor ons!
Slecht: deel dat a.u.b. mede, zodat we eraan kunnen werken en problemen in toekomst kunnen voorkomen!
Laat a.u.b. ook uw mening weten op tweakers.net in onze shopreview:
http://tweakers.net/shopreview/7521/highflow.html
Bij voorbaat dank!
Laatst bewerkt door een moderator: