• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Slechte ervaring Highflow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moest vooral hard lachen om deze regel:
Jullie moeten leveren wat ik bestel en niet zelf bepalen wat goed of slecht is.
Stel je voor, een winkel die je advies geeft!!

Gelukkig weet de meerderheid hoe het écht gaat met Highflow.
Als de service echt zo slecht was, waren wij allemaal lang niet zo aktief hier en hadden wij allemaal ook zeer zeker niet meerdere bestellingen geplaatst.
Feit is, dat doen we juist wel! Juist omdát Freddy en zijn kaboutertjes ons zo ontzettend goed helpen en van dienst willen zijn!

Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten waarom voor waterkoeling spul andere regels zouden moeten gelden? Ze hebben het trouwens gewoon over producten online kopen, dus daar zou ook een case of iets dergelijks onder kunnen vallen.
Ja, maar dat staat los van de feitelijke verplichte garantie van 2 jaar die Europees is vastgesteld wat betreft computerhardware. Je hebt als consument het recht om een product binnen 7 dagen na aankoop (zonder opgave van reden) te retourneren ja, of het nu een graka is of een stuk slang (mits in goede staat uiteraard).

Een echte garantie is natuurlijk wat anders.

Ik ben zelf niet echt thuis in dit alles, maar het lijkt me sterk (en logisch) dat garantieregelingen voor electronica en artikelen zoals fittingen/waterblokken nogal verschillen van elkaar.

Jullie moeten leveren wat ik bestel en niet zelf bepalen wat goed of slecht is.

die vind k ook goed, dus int vervolg , gewoon het bestelde (verkeerde) versturen na hem hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

hij is een knuppel ... punt uit !

freddy we :055: you man !

ik bedoel , freddy is gewoon een eerlijke vent ! en zeer klantvriendelijk , laat dat duidelijk zijn !
Ik spreek van 100% ondervinding

Misschien zal het aan mij liggen, maar inderdaad het is een klant die geirriteerd is door mis communicatie. Deze winkel staat bekent om zijn goede reputatie en hier ben ik het persoonlijk helemaal mee eens. Ik vind het erg spijtig dat er een klant is die hier niet over tevreden is.

Maar nu nog een klein detail wat misschien waard is om over te denken... zoals we nu reageren maakt het niet echt veel beter. Je kan het wel met em oneens zijn, ok je goed recht. Maar moeten we em dan ook nog zo de grond in boren ? We zitten hier allemaal op het forum van highflow neem ik aan omdat we er erg over tevreden zijn. Moeten we dan de naam van highflow zo weergeven door iemand die het ergens niet mee eens is meteen compleet af te branden ? Met al het respect, laat dit forum alstublieft hierboven staan, en gewoon netjes met iedereen omgaan

Mee eens, laten we verder gaan met Slader :p

Nee even serieus, mss handig om gewoon een slotje hierop te gooien, als de TS al terugkomt dan kan hij beter direct contact met Freddy contat opnemen om dit misverstand uit de wereld te helpen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
G Goede ervaring Highflow slechte ervaring bezorgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 12
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD, GLS, UPS, PostNL etc? HighFlow Testimonials / Shopreviews 16
A XFX FX-797G-TDFC 7970 slechte reviews. AMD / ATI 4
P Slechte vertalingen/Geen Vertalingen HighFlow Webshop 5
JeanPaul Slechte flow ? Waterkoeling 3
D Slechte support swiftech!!! Waterkoeling 9
Celly Help met slechte airflow Overige Koeling 12
T Slechte koeling? Overige Koeling 5
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
V Nieuw en ik heb jullie ervaring nodig :D Advies Waterkoeling Setup 1
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
Freddy Ledger Blue Review / Ervaring HighFlow Product Reviews 2
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Viepert Ervaring gezocht mbt Cablemod/Darkside led strips Cases en Modding 2
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R Ervaring EK-CSQ fitting met Tygon R3603 tube Waterkoeling 6
W ervaring met koelblok op R9 280X Toxic? Welk koelblok past? Advies Waterkoeling Setup 2
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
eric franciscus Mijn ervaring bij HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
T posative ervaring hier maar negatieve ? HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
J Vervelende ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
zeepkist weer een positieve ervaring rijker HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
R Bitspower Crystal (multi) Link ervaring Waterkoeling 6
Viepert Viepert zijn eerste ervaring met WC Gallery & Build Logs 16
Legendary1985 Ervaring met 1080/1260 RADS Waterkoeling 2
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Perfecte ervaring met Highflow 3e keer op rij HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Ervaring met HTC HD2 ? Algemene Discussies 15
Wouter [Gezocht] Iemand met database ervaring voor vbulletin. HighFlow Forum 12
Z Ervaring van Zhane HighFlow Testimonials / Shopreviews 21
R Koolance Exos-2.5 Black ervaring? Waterkoeling 2
R Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
K0G3L Logitech Harmony Ervaring Algemene Discussies 12
A EK-FC285 GTX Rev.2 ervaring Waterkoeling 0
S ervaring met noisblocker fans? Hardware & Software 3
G Nieuwe ervaring; TOPservice van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 2e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 1e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
Mobomonster Uitsluitend goede ervaring! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D Ervaring Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
E ervaring :P HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
Busterben Iemand ervaring met CM atcs 840 wc? Waterkoeling 6
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan