Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij deze, .....bestelling gisteren gedaan en bij thuiskomst meteen overgemaakt via Bankoverschrijving. Scheelde idd wel weer €1,- :080: (ja, echte Nederlander, lol)...
Bedankt voor de service!!:023:
Heb een probleem....de slang is 6mm, maar nu blijkt deze niet over de aansluiting op het block te passen.
I dacht btw ook dat dit een full flexibele slang was, en dat deze nog wat uitrekbaar zou zijn...
kan jij aan kits zoals dit komen? CoolIT Systems
Heb de aansluiting van het block opgemeten, blijkt 8mm te zijn, daar ga ik dus van zijn lang zal zijn leven geen slang van 6mm ID overheen krijgen...
De aansluitng op het rad is wel goed.
Misschien een tip? Of moet ik wat andere dingen aanschaffen...
Rad naar Res. is nu dus 6mm ID en ik zou dan het stuk van block naar rad met een 8mm ID tube kunnen doen.
Maakt dat voor flow veel uit?...de rest is namelijk 6mm ID (1/4"). Heb dus 2 stukken slang ertussen, ieder pakweg 20cm lang, van block naar rad en van rad naar res.
Ok...dus 1x 5/16 schroeffitting en 8MM (11-8MM) Schroeffitting - G1/4 (voor de symetrie, lijkt beetje raar, de ene kant een tule en de andere kant een schroeffitting).
En dan 1m 5/16 (8mm) slang.
Kan dit worden opgestuurd in een bubbelenvelop?