Pakketjes allemaal binnen !
We zien op de foto's het volgende:
-
XSPC dual bay
pomp (ex LakiGucci)
-
EK 5770 full cover (ex Duriel)
-250mm clear top mount fan, premodded met UV leds
-2x Nanoxia FX12-2000 retails, met gepremodde UV groene sleeving en connectors
-1x Nanoxia FX08-1600 retail, ook gepremod met UV groene sleeving
-AC Ryan RadGrillz hexx 2x120mm
-Tecnofront airbox 240mm
-Feser UV groen slangen
-Feser One
coolant, UV groen
-
Primochill anti knik coils, zwart
-5 stuks CaseArts fireflies in UV
-16x 3mm UV led
-16x 3mm ledbehuizing
-1x modsmart 20 led station board in zwart
-5x female molex UV groen
-5x male molex UV groen
-2x Nexus PCI-300 vent brackets
-2x PCI bracket met rocker switch
-10x duimschroeven zwart
-1x molex extractor kit
En dan aparte foto de Antex Skeleton mesh kit.
Dus bij deze is het kleurthema waarrond we werken ook definitief vastgesteld: zwart + UV groen
Bedoeling is voor overdag compleet geen verlichting te gebruiken en de nadruk op de overall black theme. 's Nachts gaan de UV leds aan en zal
alles dat groen is oplichten. Er komen in totaal 10x UV leds ingebouwd in het frame. Dan de topmount 250mm fan heeft er reeds 4 in zitten.
De Nanoxia's mod ik zo dat ook deze UV belicht zullen worden met leds. De slangen en
coolant reageert daar dan wat deftig op hoop ik en alsook de
bitspower matt black
fittings zullen erop reageren mbv hun UV green dichtingsringen.
Alle molexconnectors zullen vervangen worden door de UV groene varianten en daarin komt telkens een UV firefly zodat ik ook hier een net effect bekom.
Wat ik nu nog mis dus is een 240 rad, men
fittings (allemaal
bitspower matt black schroef) en en
CPU block (de
EK LT Supreme). Dat is voor later, nu evenweer het budget wat aandikken.
Alle UV leds gaan bediend worden via het 20 led station board. Op die manier schakel ik alle verlichting in 1 keer aan of uit. Op termijn wordt het de bedoeling dat ik een frequentiemodule installeer op de voeding van dat station board en zo de gehele verlichting zachtjes laat aan en uit gaan, zodat je de illusie van een "ademhaling" simuleert in het UV groen.
Het enigste waar ik me mss aan miskocht heb is de RadGrillz. Die is nl wat groter dan men 2
fans samen en oogt bijgevolg niet zoals ik het wil. Ik ging hem gebruiken als 1 grote fangrill maar dat gaat verkeerd gedacht zijn vrees ik. Dus als iemand daar wat voor over heeft ? Mogelijk verkoop ik die wel, en anders is het modden geblazen om hem te zetten zoals ik wil.
Low q pics :098: