• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Situatie loopt even anders

Daniello

New member
Vanmiddag kwam ik met een zeer grote teleurstelling achter dat de 680x te klein voor mijn 2080ti incl waterblock en 45mm rad die geplaatst moet worden aan de front.
Ik ben daarom overgestapt naar de lian li O11 dynamic ROG, nu wil advies wat ik het beste nu kan doen.

Ik heb nu 1x een ekwb PE 360rad classic 45mm en een PE 120rad 45mm dik.
nu heb ik voor mijn 120rad al een fan beste (ll120 Corsair) is het beter om de 120 te ruilen voor een 360? en 2 extra fans er bij te halen?

Helaas heb ik in mijn huidige kast ook 4x140mm zitten (LL140mm Corsair) ik kan er ook voor kiezen deze gewoon in de lian li overtezetten.

Wat is handig help help help
 
Heb je de O11 Dynamic al gekocht?
We hadden laatste een klant die zijn zijpaneel niet meer dicht kreeg, omdat het waterblok te ver uitstak.
(je zou het kunnen oplossen door de videokaart verticaal te zetten met de Lian Li riser kit)

Anders de XL versie van de Dynamic overwegen, die past dan zeker.

Een enkele 360 radiator is al voldoende, de 120 radiator is een leuke extra, het is niet nodig om deze te upgraden naar een 240 of 360.
 
Heb je de O11 Dynamic al gekocht?
We hadden laatste een klant die zijn zijpaneel niet meer dicht kreeg, omdat het waterblok te ver uitstak.
(je zou het kunnen oplossen door de videokaart verticaal te zetten met de Lian Li riser kit)

Anders de XL versie van de Dynamic overwegen, die past dan zeker.

Een enkele 360 radiator is al voldoende, de 120 radiator is een leuke extra, het is niet nodig om deze te upgraden naar een 240 of 360.

Ik heb de Dynamic xl (ROG) besteld
de videokaart was in de oude kast (680x) ook al verticaal maar dit ging niet passen met het waterblok er op deze is langer dan ik dacht:(
Het was de bedoeling de videokaart ook veritaal weer er in te zeten maar jullie hebben de lian pci kit niet op vooraard.

Ik heb deze echter wel nodig gezien de kaart nu erg veel weegt en de videokaart doorhangt.

heb btw een i9 9900K en een rtx 2080ti
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
Sw333t (W)inWin Situatie Gallery & Build Logs 69
H Pc loopt maar voor de helft leeg met aftappen Waterkoeling 7
R BF3 Loopt steeds vast Problemen & Oplossingen 12
J Explorer.exe loopt telkens vast Problemen & Oplossingen 9
l3p Dataverkeer website loopt de pan uit, iemand een idee waar het vandaan komt? Problemen & Oplossingen 27
vincent COD Black Ops loopt traag, lage FPS, hoe te verhelpen? Gaming 8
D Loop loopt niet door Waterkoeling 74
Y PC loopt vast na verbinden met netwerk (nieuwe netwerkkaart) Hardware & Software 0
stravinski e8500 loopt standaart als een e8400... Hardware & Software 8
K watercooling setup loopt leeg? Waterkoeling 6
Bar Weinig Kan ik reserveren, aanbetalen, of kunnen we iets anders regelen? HighFlow Webshop 2
XenoMorpH PCI-E kabel custom kabels anders in de connector Electronica 1
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
hondaygo Mag ik de originele bedrading anders doen? Electronica 4
P Voeding anders bedraden en Molex connectors zelf maken ..... Cases en Modding 5
D Gedestileerd water + iandh dead-water - nog iets anders nodig? Waterkoeling 3
P Meer fans in mij kast, aansluiten op moederbord of iets anders? Overige Koeling 20
M Temperatuur CPU, anders in Coretemp dan in BIOS Overige Koeling 20
Robin HAF932 weg en iets anders Cases en Modding 23

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan