Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
moet zeggen...heel misschien is de 100mm tube niet nodig, heb het zo nog eens na bekeken is heeeeel krap en ziet er niet zo veelbelovend uit maar ik ga bij onderhoud de ventilators aan de achterkant van de radiator met noctua NF12x15's vervangen waardoor die 1cm omhoog komt en het wat veelbelovender uit ziet...bij vullen nogsteeds 1 ventilator weg halen krap maar hopelijk te doen.alleen de schroeven daar voor op maat maken >.> zag er zo geen staan voor 15mm fan's...maar worden vast niet vaak op radiators gebruikt (kom bij mijn moederbord tegen het moeie i/o schild aan waardoor de radiator niet verder naar achter kan en deze de 3e ventilator deels blokeert waardoor deze niet verwijderbaar is als de loop er in zit, voorkant wat nuttigere fans achterkant wat dunnere fans moet het net wat beter passen ^^).
moet zeggen...heel misschien is de 100mm tube niet nodig, heb het zo nog eens na bekeken is heeeeel krap en ziet er niet zo veelbelovend uit maar ik ga bij onderhoud de ventilators aan de achterkant van de radiator met noctua NF12x15's vervangen waardoor die 1cm omhoog komt en het wat veelbelovender uit ziet...bij vullen nogsteeds 1 ventilator weg halen krap maar hopelijk te doen.
alleen de schroeven daar voor op maat maken >.> zag er zo geen staan voor 15mm fan's...maar worden vast niet vaak op radiators gebruikt (kom bij mijn moederbord tegen het moeie i/o schild aan waardoor de radiator niet verder naar achter kan en deze de 3e ventilator deels blokeert waardoor deze niet verwijderbaar is als de loop er in zit, voorkant wat nuttigere fans achterkant wat dunnere fans moet het net wat beter passen ^^).