Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Even een kleine update.Aangezien ik even de bucketlist van mijn vrouw aan het afwerken was had ik even geen tijd om te gamen op de beast.Van de week even proberen op te starten maar niks deed het. Even de 24 pin kabel los gehaald en de tester erop gezet.Alles in orde. De 24 pin kabel terug geplaatst en de beast start gewoon weer op. Dit gebeurde me 2 keer deze week dus was het tijd om de Lepa G1600 om te wisselen voor de Corsair AX1200i. Nu geen problemen meer. Verder de benchmark bekeken en het resultaat bijna alles staat op UFO snelheid. Het enige wat ik nog kan verbeteren is de GPU. Eindelijk de drempel over om een nieuwe kaart te kopen. Het is de Nvidia RTX 3080ti founders edition geworden. En bij HighFlow de waterblock uitgezocht. Volgens de database van userbenchmark moet ik een performance upgrade krijgen van boven de 200%. Even afwachten dus.. Als dit bevalt dan gaan we dit ook herhalen voor de desk en de 1000D build.Nieuwe block.[ATTACH=full]25864[/ATTACH]Mooie backplate erbij[ATTACH=full]25865[/ATTACH]
Even een kleine update.
Aangezien ik even de bucketlist van mijn vrouw aan het afwerken was had ik even geen tijd om te gamen op de beast.
Van de week even proberen op te starten maar niks deed het. Even de 24 pin kabel los gehaald en de tester erop gezet.
Alles in orde. De 24 pin kabel terug geplaatst en de beast start gewoon weer op. Dit gebeurde me 2 keer deze week dus was het tijd om de Lepa G1600 om te wisselen voor de Corsair AX1200i. Nu geen problemen meer. Verder de benchmark bekeken en het resultaat bijna alles staat op UFO snelheid. Het enige wat ik nog kan verbeteren is de GPU. Eindelijk de drempel over om een nieuwe kaart te kopen. Het is de Nvidia RTX 3080ti founders edition geworden. En bij HighFlow de waterblock uitgezocht. Volgens de database van userbenchmark moet ik een performance upgrade krijgen van boven de 200%. Even afwachten dus.. Als dit bevalt dan gaan we dit ook herhalen voor de desk en de 1000D build.
Nieuwe block.
[ATTACH=full]25864[/ATTACH]
Mooie backplate erbij
[ATTACH=full]25865[/ATTACH]