Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De laatste leiding vervangen.Ik heb de CPU loop gevuld en de pomp aangezet. Het vullen ging prima.Alleen bij het uitzetten van de power loopt de vloeistof van de radiatoren boven retour reservoir. Dit komt omdat er geen tegenwerking is van de leiding achter. Die loopt horizontaal naar de achterkant van het reservoir.Ik ga dus even proberen of een lange v-shape slang uitkomst geeft.[MEDIA=youtube]c96pzhtdLZc[/MEDIA][ATTACH=full]25314[/ATTACH]14:55 Even een kleine aanvulling. Het tussen voegen van een v-shape slang achter zorgt er nu voor dat er geen lucht achterwaards in de radiatoren getrokken wordt. De niveau's in de reservoirs blijven nu gelijk.Even wachten tot de vrouw weer terug is dan kan ik nog even wat kabels fatsoeneren en de case op zijn plek zetten.
De laatste leiding vervangen.
Ik heb de CPU loop gevuld en de pomp aangezet. Het vullen ging prima.
Alleen bij het uitzetten van de power loopt de vloeistof van de radiatoren boven retour reservoir. Dit komt omdat er geen tegenwerking is van de leiding achter. Die loopt horizontaal naar de achterkant van het reservoir.
Ik ga dus even proberen of een lange v-shape slang uitkomst geeft.
[MEDIA=youtube]c96pzhtdLZc[/MEDIA]
[ATTACH=full]25314[/ATTACH]
14:55 Even een kleine aanvulling. Het tussen voegen van een v-shape slang achter zorgt er nu voor dat er geen lucht achterwaards in de radiatoren getrokken wordt. De niveau's in de reservoirs blijven nu gelijk.
Even wachten tot de vrouw weer terug is dan kan ik nog even wat kabels fatsoeneren en de case op zijn plek zetten.