Tath
Well-known member
Een upgrade van de Singularity Beast III.
Helaas een noodzakelijke upgrade.
Ik heb altijd een reserve systeem nodig voor mijn tekenwerk ( en natuurlijk gamen).
Wat gaat het deze keer worden.
Case Caselabs TH-10 + pedestal
Fans Noiseblocker Black Silent Pro PL-PS 24 x
Mb Asus Rampage 6 Extreme
cpu Intel i9 - 10900x
cpu waterblock EK-WB Velocity RGB Full Nickel
radiator : Alphacool XT45 NeXxos 480 (4x)
pompen: Aquacomputer D5 met usb en aquabus 2 x
PSU: Corsair AX 1200i;
Reservoirs: Aquacomputer Glass 880ml met Aqualis pomptops;
Controller Aquacomputer Octo Controller
Fansplitters Aquacomputer Splitty9 3x;
Ledcontroller Aquacomputer Fabwerk 360;
USB hub Aquacomputer Hubby9;
Ram : Corsair dominator 3000Mhz 4 x 16GB;
M2 stiks Samsung 970 pro 1 TB en de 2TB
GPU's : Nividia RTX 3080Ti Founders edition;
Coolant: Mayhems X1 UV- Bleu.
We gaan weer heel langzaam van start.
De oude achterdeur komt er weer in want het wordt geen schoonheidsprijs voor de achterkant .
De acrylic panel komt dus niet terug aan de achterkant.
Inmiddels heb ik de 2 480's Al in de pedestal ingebouwd. Ook de fans met de nieuwe extension kabels zijn aangesloten op een hubby 9 (en getest)
Aan de voorkant heb ik ook weer de 880ml reservoirs geplaatst. Ik kies er voor om 2 nieuwe pompen te plaatsen.
Het systeem krijgt 2 verschillende loops (ik heb de setup een beetje afgekeken van Jaycy2cents (skunkwork build).
De cpu en de ram zijn ook getest op de testbench dus kan het bordje ook geplaatst worden.
Aangezien er weer een bodem in komt moet ik even kijken waar ik de gaten van de fillports ga boren. Daarvoor even de 2 titans erin.
Ik had nog 4 XSPC radiatoren liggen van de allereerste build maar de Alphacool bied meer mogelijkheden wat aansluitingen betreft dus komen deze weer terug in deze build. Wel jammer want ik had ze willen gebruiken in mijn nieuwe build voor beneden die dringend aan een upgrade toe is.
De case hiervoor heb ik al staan (Corsair 1000D).
Hier zit nog de lage top op.
Helaas een noodzakelijke upgrade.
Ik heb altijd een reserve systeem nodig voor mijn tekenwerk ( en natuurlijk gamen).
Wat gaat het deze keer worden.
Case Caselabs TH-10 + pedestal
Fans Noiseblocker Black Silent Pro PL-PS 24 x
Mb Asus Rampage 6 Extreme
cpu Intel i9 - 10900x
cpu waterblock EK-WB Velocity RGB Full Nickel
radiator : Alphacool XT45 NeXxos 480 (4x)
pompen: Aquacomputer D5 met usb en aquabus 2 x
PSU: Corsair AX 1200i;
Reservoirs: Aquacomputer Glass 880ml met Aqualis pomptops;
Controller Aquacomputer Octo Controller
Fansplitters Aquacomputer Splitty9 3x;
Ledcontroller Aquacomputer Fabwerk 360;
USB hub Aquacomputer Hubby9;
Ram : Corsair dominator 3000Mhz 4 x 16GB;
M2 stiks Samsung 970 pro 1 TB en de 2TB
GPU's : Nividia RTX 3080Ti Founders edition;
Coolant: Mayhems X1 UV- Bleu.
We gaan weer heel langzaam van start.
De oude achterdeur komt er weer in want het wordt geen schoonheidsprijs voor de achterkant .
De acrylic panel komt dus niet terug aan de achterkant.
Inmiddels heb ik de 2 480's Al in de pedestal ingebouwd. Ook de fans met de nieuwe extension kabels zijn aangesloten op een hubby 9 (en getest)
Aan de voorkant heb ik ook weer de 880ml reservoirs geplaatst. Ik kies er voor om 2 nieuwe pompen te plaatsen.
Het systeem krijgt 2 verschillende loops (ik heb de setup een beetje afgekeken van Jaycy2cents (skunkwork build).
De cpu en de ram zijn ook getest op de testbench dus kan het bordje ook geplaatst worden.
Aangezien er weer een bodem in komt moet ik even kijken waar ik de gaten van de fillports ga boren. Daarvoor even de 2 titans erin.
Ik had nog 4 XSPC radiatoren liggen van de allereerste build maar de Alphacool bied meer mogelijkheden wat aansluitingen betreft dus komen deze weer terug in deze build. Wel jammer want ik had ze willen gebruiken in mijn nieuwe build voor beneden die dringend aan een upgrade toe is.
De case hiervoor heb ik al staan (Corsair 1000D).
Hier zit nog de lage top op.
Laatst bewerkt: