Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Meningen over zo'n zaken zijn altijd verdeeld. Maar Origin is op veel vlakken anders dan steam.Als ik simcity 5 in de winkel ga kopen moet ik nog steeds een origin account aanmaken en het programma installeren om te kunnen spelen. Als je een non-EA game koopt dan moet je ook steam niet installeren om te kunnen spelen. Ook maakt Origin altijd gebruik van 'always online'-DRM, bij steam kan je de meeste games gewoon met steam in off-line modus spelen. Bovendien zitten er in Origin een heel stuk meer 'spyware' facetten dan er in steam zitten en zijn er grote veiligheidsproblemen mee geweest. Die laatste zijn ondertussen al een tijdje opgelost, maar de overige 3 zijn voor mij nog reden genoeg om EA-games te weren zolang Origin verplicht is.Als je je daar allemaal niets van aan trekt dan komt mijn commentaar misschien wat basherig over, maar er zijn dus wel redenen voor
Meningen over zo'n zaken zijn altijd verdeeld. Maar Origin is op veel vlakken anders dan steam.
Als ik simcity 5 in de winkel ga kopen moet ik nog steeds een origin account aanmaken en het programma installeren om te kunnen spelen. Als je een non-EA game koopt dan moet je ook steam niet installeren om te kunnen spelen. Ook maakt Origin altijd gebruik van 'always online'-DRM, bij steam kan je de meeste games gewoon met steam in off-line modus spelen. Bovendien zitten er in Origin een heel stuk meer 'spyware' facetten dan er in steam zitten en zijn er grote veiligheidsproblemen mee geweest. Die laatste zijn ondertussen al een tijdje opgelost, maar de overige 3 zijn voor mij nog reden genoeg om EA-games te weren zolang Origin verplicht is.
Als je je daar allemaal niets van aan trekt dan komt mijn commentaar misschien wat basherig over, maar er zijn dus wel redenen voor