Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wat betreft dat je temps hoger zijn als je je pomp hoger zet, kan het misschien niet ook zijn dat het water dan TE snel rond komt? en dat het te kort in de radiator zit om af te koelen? Het is maar een gedachte, heb zelf nog niet echt ervaring met water, maar vond het opzich nog wel logisch klinken haha
>Je levert strak werk Vincent, alleen vind ik blokken van Koolance echt lelijk, dat res vind ik wel mooi, maar hun blokken moet ik toch niet van weten.
Nog een hoop werk aan de winkel,
Ben het echter wel een beetje eens met oli4v. Een EK Supreme LT Acetal had denk ik beter bij het moederbord gestaan.
Verder Top build!
Opzich kan ik hier wel mee inkomen, ik heb ook mooiere gezien, maar koolance was de enigste met de optie met aansluitingen aan de bovenkant voor de vga.
En ik vind niet mooi om alles met verschillende merken te combineren. Verder vind ikzelf koolance mooie producten hebben.
Awesome, erg mooi! En niks mis met Koolance hoor! Alleen die bochten aan de verbinding tussen de GPU's, dat zijn BP's toch?
Gesleevede slang staat inderdaad erg mooi! Foto's zijn trouwens ook erg goede kwaliteit... Keep up the good work!!!
Awesome, erg mooi! En niks mis met Koolance hoor! Alleen die bochten aan de verbinding tussen de GPU's, dat zijn BP's toch?
Gesleevede slang staat inderdaad erg mooi! Foto's zijn trouwens ook erg goede kwaliteit... Keep up the good work!!!