R -R-R- Junior Member 20 augustus 2008 #1 Hallo, Zo als ik hier al zei, ben ik op zoek naar een Silverstone CFP51 in het zwart. Helaas heb ik geen webshop gevonden die deze kan leveren. Kan HighFlow deze leveren? Alvast bedankt!
Hallo, Zo als ik hier al zei, ben ik op zoek naar een Silverstone CFP51 in het zwart. Helaas heb ik geen webshop gevonden die deze kan leveren. Kan HighFlow deze leveren? Alvast bedankt!
Freddy Administrator Forumleiding 20 augustus 2008 #2 Die is te leveren. Ook op voorraad bij leverancier, dus binnen 3 werkdagen bij ons binnen Verkoopprijs: € 44.95 Zal ik het voor je bestellen?
Die is te leveren. Ook op voorraad bij leverancier, dus binnen 3 werkdagen bij ons binnen Verkoopprijs: € 44.95 Zal ik het voor je bestellen?
Freddy Administrator Forumleiding 20 augustus 2008 #4 Toegevoegd aan webshop en te bestellen via onze webshop: SilverStone CFP51 HDD Cage Black
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 20 augustus 2008 #5 Hej mooi product Misschien ga ik die ook aanschaffen alleen ff kijken of dat staat in een V1200B.