• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Silence!

MiQuel1990

New member
Ik ben onlangs begonnen met het opnieuw bouwen van mijn PC. De volgende hardware zal in deze build zitten.

De hardware:
  • Antec Mini P180 (wit)
  • Asus Rampage II GENE
  • OCZ XTC Gold Low-Voltage PC3-12800 3x2GB
  • EVGA 9800GTX+ (Die later vervangen zal worden)
  • Western Digital VelociRaptor 150GB
  • Western Digital Caviar Green 1TB

Het voorlopige boodschappenlijstje bij HighFlow. Kunnen jullie eventueel iets bedenken wat ik vergeten ben en gaat dit met elkaar werken?

Ik had de volgende loop in gedachte:
Pomp/res => rad1 => CPU => NB => rad2 => GPU
Is er een verbeterpunt in deze loop?

Verder dus niet echt een bijzondere build. Mijn doel is om het stil te maken. Videokaart blijft in deze build aangezien ik alleen maar Battlefield 2 speel zo af en toe.

Wat oude fototjes, plannen die ik had worden gewijzigd aangezien ik een heel ander idee heb uitgewerkt:
ekqr1h.jpg

2ziv4pc.jpg

au7gy9.jpg

2dlnoec.jpg

s2w57l.jpg

xlds3n.jpg


Tell me what you think and thanks for watching! :)
 
Laatst bewerkt:
als ik het zo zie zou ik zeggen zet een 240 in de voorkant van je kast, als je die hard drive bay onder je dvd speler toch niet gebruikt. Dan ka nje daar een rad kwijt met mogelijkerwijs een resevoir, en dan helemaal onderop je pomp. Boven in je kast kan je misschien ook nog een dunne radiator kwijt. Lijkt op de beste manier als je alles intern wilt houden dat is
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan