• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ShowteQ, Mark

ShowteQ

Senior Member
Zit al een tijdje rond te neuzen op dit forum maar heb me nog niet eens voorgesteld. :eusa_eh:

Mijn naam is Mark en ik kom uit de kop van NH, namelijk het dorpje Middenmeer. Ik ben 16 jaar oud, en ik zit in de 5e klas van het VWO (Profiel Natuur&Techniek). Ik ben sinds ongeveer 1.5 jaar geleden helemaal hardware verslaafd, dankzij de site HWI. Ik heb beetje bij beetje mijn 1e systeem in elkaar geflanst, vervolgens heb ik van mijn oude pc een media center gemaakt en heb ik een home-servertje gekocht voor de downloads.

Ik ben nu bezig met de voorbereidingen voor een toekomstige WC Build / Case mod. Hierover ga ik lekker nog niets verklappen, dit komt allemaal later nog in een buildlog te staan.

Ik game vrij veel. Voornamelijk COD4, en soms een potje America's Army. Ik heb een eigen COD4 match-server, waar ik regelmatig matches op speel met vrienden. Je kunt mij op X-Fire toevoegen (Nickname ShowteQ), dan kunnen we samen gamen ;).

Hier foto's en Specs:
Game-PC
Home Server
Media Center
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan