Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Jammer van je baja Freddy!Zelf heb ik ook een baja project dat al iets te lang stof aan het vangen is, vandaag maar even tevoorschijn getoverd. Het word uiteindelijk een brushless conversie maar niet de gewone ombouw waarin je eigenlijk alleen de motor vervangt. Er komen 2 brushless motors in die eigenlijk bedoeld zijn voor een elektrisch longboard. Elke motor zal zijn eigen achterwiel aandrijven en het differentieel gedeelte los ik elektronisch op waardoor ik met een paar drukken op knopjes kan switchen naar een vast diff als ik wil driften. En wat losser diff als ik in los zand wil rijden, etc.Power word nog een dingetje.. Die motortjes draaien op 48v, het zijn 190kv motors en die zullen dan zo'n 9500 rpm kunnen halen zonder load.De wielen die ik heb hebben een diameter van 170mm met een omtrek van 53cm.Per omwenteling zou die dus 53cm af moeten leggen.. Als ik de motoren 1:1 zou aansluiten op de wielen is de theoretische max snelheid zonder load zo'n 300 km per uur...Nou gok ik even dat die wielen 10k rpm niet aan gaan kunnen dus ga ik waarschijnlijk voor een 3:1 overbrenging wat alsnog belachelijk gaat zijn.Gaat nog heel lang duren voordat ik de nieuwe onderdelen ga kunnen (laten) maken en bestellen maar toch alvast wat foto's van dit monster.[ATTACH]23800[/ATTACH][ATTACH]23801[/ATTACH][ATTACH]23802[/ATTACH]
Jammer van je baja Freddy!
Zelf heb ik ook een baja project dat al iets te lang stof aan het vangen is, vandaag maar even tevoorschijn getoverd. Het word uiteindelijk een brushless conversie maar niet de gewone ombouw waarin je eigenlijk alleen de motor vervangt. Er komen 2 brushless motors in die eigenlijk bedoeld zijn voor een elektrisch longboard. Elke motor zal zijn eigen achterwiel aandrijven en het differentieel gedeelte los ik elektronisch op waardoor ik met een paar drukken op knopjes kan switchen naar een vast diff als ik wil driften. En wat losser diff als ik in los zand wil rijden, etc.
Power word nog een dingetje.. Die motortjes draaien op 48v, het zijn 190kv motors en die zullen dan zo'n 9500 rpm kunnen halen zonder load.
De wielen die ik heb hebben een diameter van 170mm met een omtrek van 53cm.
Per omwenteling zou die dus 53cm af moeten leggen.. Als ik de motoren 1:1 zou aansluiten op de wielen is de theoretische max snelheid zonder load zo'n 300 km per uur...
Nou gok ik even dat die wielen 10k rpm niet aan gaan kunnen dus ga ik waarschijnlijk voor een 3:1 overbrenging wat alsnog belachelijk gaat zijn.
Gaat nog heel lang duren voordat ik de nieuwe onderdelen ga kunnen (laten) maken en bestellen maar toch alvast wat foto's van dit monster.
[ATTACH]23800[/ATTACH]
[ATTACH]23801[/ATTACH]
[ATTACH]23802[/ATTACH]